Завдання до іспиту (практичне)
На екзамені продемонструвати володіння методиками.
Вказати:
1. Мету (що обстежується).
2. Вік дітей (з якого по який вік використовується).
3. Інструкцію (як ми представляємо завдання дитині).
4. Критерїі оцінки (наприклад, низький, середній, високий...)
5. Роздатковий матеріал.
- •Матриці Равена
- •Предметна класифікація (Семаго)
- •Аналогії (Семаго)
- •Четвертий зайвий
- •Нісенітниці
- •Тест П’єрона-Рузера
- •Коректурні проби
- •Фігури Поппельрейтера
- •Фігури Тенслі
- •Гештальт-тест Бендер
- •Кубики Кооса
- •Особистісний профіль (Самохвалова А.Г.) 7 шкал
- «Смуга перешкод»,
- «Піраміди»
- «Класифікації» (за розміром, кольором)
- «Музичні інструменти»
- «Дієслівний піднос», «Багатофункціональний піднос»,
- «Узагальнення»
- «Фрукти»
- «Сюрпризи»
- «Тварини»
- «Вивчення артикуляційного праксису»
- «Зв’язне мовлення».
- 19 April 2021, 11:51
- 19 April 2021, 11:51
- 19 April 2021, 11:51