Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

              • Общее

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • СтраницаЛекція 3

                • ТестТест до лекції 3

                • СтраницаЛекція 4

                • ТестТест до лекції 4

                • СтраницаПрактичне заняття 4

                • ЗаданиеЗавдання до практичного заняття 4

                • СтраницаПрактичне заняття 5

                • ЗаданиеЗавдання до практичного заняття 5

                • СтраницаПрактичне заняття 6

                • ЗаданиеЗавдання до практичного заняття 6

                • СтраницаПрактичне заняття 7

                • ЗаданиеЗавдання до практичного заняття 7

                • СтраницаСамостійна робота 3

                • ЗаданиеЗавдання до самостійної роботи 3

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"
  7. Розділ 2
  8. Завдання до практичного заняття 5

Завдання до практичного заняття 5

Требуемые условия завершения

Мета заняття:

-         навчити студентів оцінювати складність веломаршруту на основі аналізу рельєфу, дорожнього покриття та погодних умов

-         розвинути навички розрахунку фізичного навантаження на учасників з урахуванням їхнього рівня підготовки

-         ознайомити з методами коригування маршруту та темпу руху залежно від умов

-         практично відпрацювати навички роботи з картами, GPS та орієнтуванням на місцевості.

1. Аналіз місцевості та планування маршруту

Завдання:

a)                  використовуючи карту або GPS, проаналізувати рельєф та тип покриття.

b)                  визначити потенційні складності маршруту (підйоми, спуски, перешкоди).

c)                  розрахувати загальну протяжність маршруту та передбачуваний час проходження.

d)                  визначити оптимальні точки зупинки та місця евакуації у разі необхідності.

2. Розрахунок навантаження на учасників

Завдання:

a)              визначити середню швидкість групи (залежно від фізичної підготовки).

b)        розрахувати очікуваний час у дорозі (за формулою: ).

c)              оцінити необхідний рівень гідратації та харчування учасників.

d)              скоригувати маршрут або план зупинок для підтримання оптимального темпу руху.

3. Практичний виїзд та корекція плану

Завдання:

a)            проїхати заплановану ділянку маршруту, оцінюючи реальні умови.

b)            внести корективи у маршрут залежно від реального стану дороги та втоми учасників.

c)            відпрацювати сигналізацію та координацію групи під час руху.

d)            виконати позапланову зміну маршруту через «неочікувану» перешкоду (імітовану викладачем).

4. Підсумковий аналіз та обговорення (30 хв)

Завдання:

a)      оцінити фактичний час проходження маршруту та порівняти з розрахунковим.

b)      проаналізувати, які труднощі виникли і як вони були вирішені.

c)      визначити ключові навички, які були відпрацьовані.

d)      обговорити можливості покращення методики планування велопоходів.

 

Предыдущий акт. элемент
Практичне заняття 5
Следующий акт. элемент
Практичне заняття 6
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение