Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

              • General

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • PageЛекція 3

                • QuizТест до лекції 3

                • PageЛекція 4

                • QuizТест до лекції 4

                • PageПрактичне заняття 4

                • AssignmentЗавдання до практичного заняття 4

                • PageПрактичне заняття 5

                • AssignmentЗавдання до практичного заняття 5

                • PageПрактичне заняття 6

                • AssignmentЗавдання до практичного заняття 6

                • PageПрактичне заняття 7

                • AssignmentЗавдання до практичного заняття 7

                • PageСамостійна робота 3

                • AssignmentЗавдання до самостійної роботи 3

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"
  7. Розділ 2
  8. Завдання до практичного заняття 4

Завдання до практичного заняття 4

Completion requirements

Мета: формування у студентів навичок планування велопоходу, орієнтування на місцевості, використання картографічних та GPS-інструментів, а також організації логістичних аспектів велоподорожі.

1. Розподіл учасників на групи та видача необхідного обладнання (карти, компаси, GPS-навігатори).

Завдання: ознайомитися з картою місцевості та маршрутом, виконати короткий тест на знання позначень на карті та використання GPS-додатків.

2. Планування маршруту та розрахунок логістики:

-         робота в групах: аналіз місцевості, вибір маршруту, визначення точок орієнтації

-         врахування логістичних моментів: час у дорозі (врахування рельєфу та фізичних можливостей групи), потенційні місця зупинок (відпочинок, харчування, технічне обслуговування), альтернативні маршрути у разі несприятливих умов.

Завдання: побудувати маршрут велопоходу (від старту до фінішу) на карті та в GPS-додатку, визначити основні контрольні точки, місця відпочинку, джерела води, місця евакуації; розрахувати середню швидкість руху та загальний час у дорозі.

3. Практичні вправи з орієнтування на місцевості:

-         використання картографічних навичок: визначення напрямку руху, орієнтація за природними об’єктами

-         практика роботи з GPS-навігатором: завантаження маршруту, визначення поточного місця розташування, коригування напрямку

-         відпрацювання екстреного орієнтування без цифрових пристроїв (компас, природні орієнтири).

Завдання: визначити своє місцезнаходження на карті та знайти оптимальний шлях до наступного контрольного пункту; пройти відрізок маршруту, орієнтуючись виключно за картою та компасом; відмітити на карті точки ризику (складні підйоми, небезпечні ділянки).

4. Технічна підготовка велосипедів та екіпірування:

-         огляд велосипедів перед поїздкою (перевірка гальм, передач, стану шин)

-         ознайомлення з основними правилами технічного обслуговування під час походу

-         перевірка екіпірування: шоломи, світловідбиваючі елементи, наявність аптечки.

Завдання: виконати самостійну перевірку свого велосипеда та усунути дрібні несправності, розподілити в групах необхідне спорядження для безпечного походу.

5. Проходження частини маршруту:

-         практична перевірка правильності розрахунків маршруту

-         оцінка реальної прохідності обраного шляху, коригування маршруту за потреби

-         дії у разі виникнення непередбачених ситуацій (поломка велосипеда, ускладнення рельєфу, втома учасників).

Завдання: Пройти частину запланованого маршруту з використанням карти та GPS-навігатора; оцінити швидкість руху та зробити коригування за необхідності; відпрацювати комунікацію між членами групи під час руху.

6. Аналіз виконаної роботи та підбиття підсумків:

-         обговорення труднощів, які виникли під час планування та виконання маршруту

-         аналіз ефективності використаних навігаційних засобів

-         висновки щодо необхідних удосконалень у плануванні майбутніх велопоходів.

Завдання: заповнити звіт про проходження маршруту (відзначити складні ділянки, час у дорозі, технічні труднощі); сформулювати рекомендації щодо вдосконалення підготовки велопоходів.

Previous activity
Практичне заняття 4
Next activity
Практичне заняття 5
Data retention summary
Get the mobile app