Практичні завдання до теми
Практичні завдання до теми 1
1. Визначте сутність поняття "реклама".
2. Як класифікується реклама за предметом рекламування: за цілями; за соціальними сферами застосування; за формою використання носіїв реклами; за характером емоційного впливу?
3. У чому полягають особливості рекламної діяльності на етапі народження попиту; на етапі зростання попиту; на етапі зрілості; на етапі спаду попиту?
4. Охарактеризуйте роль і місце реклами в системі маркетингових комунікацій.
5. Охарактеризуйте рекламу як систему формування мотивацій споживачів.
6. Дайте еволюцію розвитку рекламної справи в зарубіжних країнах.
7. Що таке інтегровані рекламні комунікації та системи товаропросування.
8. План проведення рекламних кампаній.
9. Реклама як рушійна сила суспільного прогресу.
Як створити високоякісну інформативну рекламу?