Практичні завдання до теми

Практичні завдання до теми 1

1.     Визначте сутність поняття "реклама".

2.     Як класифікується реклама за предметом рекламування: за цілями; за соціальними сферами застосування; за формою використання носіїв рек­лами; за характером емоційного впливу?

3.     У чому полягають особливості рекламної діяльності на етапі народжен­ня попиту; на етапі зростання попиту; на етапі зрілості; на етапі спаду попиту?

4.     Охарактеризуйте роль і місце реклами в системі маркетингових комунікацій.

5.     Охарактеризуйте рекламу як систему формування мотивацій споживачів.

6.     Дайте еволюцію розвитку рекламної справи в зарубіжних країнах.

7.     Що таке інтегровані рекламні комунікації та системи товаропросування.

8.     План проведення рекламних кампаній.

9.     Реклама як рушійна сила суспільного прогресу.

Як створити високоякісну інформативну рекламу?