Самостійне завдання 2
Умови завершення
Початок приймання: понеділок 27 січня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 20 червня 2025 00:00 AM
Написати есе (1–2 стор.) на тему «Роль ДНК бренду у формуванні конкурентної переваги».
Підготувати презентацію (5–7 слайдів) із прикладами європейських або світових брендів, які успішно застосовують пірамідальну модель у своєму управлінні.
Проаналізувати два бренди однієї галузі та порівняти їхні ДНК, визначивши ключові відмінності у стратегії позиціонування.
Скласти таблицю, у якій визначити, як кожен рівень пірамідальної моделі бренду впливає на лояльність споживачів.
Провести коротке опитування (онлайн або офлайн) щодо сприйняття брендів та проаналізувати, чи відповідають вони заявленій ДНК та цінностям бренду.