Практичне завдання 3
Completion requirements
Opened: Monday, 27 January 2025, 12:00 AM
Due: Friday, 20 June 2025, 12:00 AM
Проаналізувати стратегії відомого цифрового бренду і визначити, які з перелічених стратегій він використовує (сталість, цифровий маркетинг, розширення асортименту, лояльність, міжнародне розширення, інновації).Скласти схему омніканальної стратегії комунікації для обраного бренду, вказавши всі ключові точки взаємодії зі споживачем.
Провести аналіз програми лояльності конкретного бренду та визначити ефективність її методів.
Розробити приклад стратегії інновацій для уявного бренду в цифровому середовищі, з урахуванням новітніх технологій.
Підготувати порівняльну таблицю стратегій двох брендів однієї галузі щодо їх адаптації до цифрового ринку.