Практичне завдання 3
Умови завершення
Початок приймання: понеділок 27 січня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 20 червня 2025 00:00 AM
Проаналізувати стратегії відомого цифрового бренду і визначити, які з перелічених стратегій він використовує (сталість, цифровий маркетинг, розширення асортименту, лояльність, міжнародне розширення, інновації).Скласти схему омніканальної стратегії комунікації для обраного бренду, вказавши всі ключові точки взаємодії зі споживачем.
Провести аналіз програми лояльності конкретного бренду та визначити ефективність її методів.
Розробити приклад стратегії інновацій для уявного бренду в цифровому середовищі, з урахуванням новітніх технологій.
Підготувати порівняльну таблицю стратегій двох брендів однієї галузі щодо їх адаптації до цифрового ринку.