Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • General

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

                • AssignmentЗавдання на парі 1

                • Interactive ContentПрактичне завдання 1

                • AssignmentЗавдання на парі 2

                • Interactive ContentПрактичне завдання 2

                • PageТерміни та поняття до лекції 2

                • AssignmentПрактичне завдання 3

                • AssignmentПрактичне завдання 4

                • PageТвердження до статей

              • ІІ. Дислексія

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. І. Загальні закономірності писемного мовлення
  8. Завдання на парі 2

Завдання на парі 2

Completion requirements

ема: Передумови формування навичок письма. «Шкільна зрілість»

Завдання для роботи в підгрупах

  1. Оберіть підгрупою один зошит/посібник/тренажер з підготовки дитини до письма у школі.

  2. Проаналізуйте його зміст за критеріями «шкільної зрілості».


Елементи «шкільної зрілості» (орієнтир для аналізу)

✅ Загальна готовність: достатній рівень фізичного, психічного, мовленнєвого, інтелектуального розвитку.

✅ Компоненти готовності:

  • Мовленнєва – звукова система, лексико-граматичний рівень; фонематичні функції; мовно-слухова пам’ять, увага, контроль.

  • Зорові функції – зорово-просторове сприймання/уявлення; аналіз/синтез; пам’ять, увага, контроль.

  • Орієнтування в просторі – симультанне сприймання; рухи очей; вестибулярний та кінестетичний внесок.

  • Навичка символізації – символічна гра; малювання → графічний символізм → оволодіння графемами.

  • Графомоторика і зорово-моторна координація – провідна роль ока з 6–8 років; поетапна автоматизація.

  • Дрібна моторика – точність, сила, тонус; вплив ліворукості на плавність/автоматизованість.

  • Пам’ять і увага – обсяг, стійкість; у 6 років — 10–15 хв продуктивної діяльності; обсяг ≈ 3 об’єкти.

  • Мислення – операціональні компоненти: симультанно-сукцесивний аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, класифікація.

  • Контроль і самоконтроль – еталон, порівняння, пошук і виправлення помилки; типові труднощі — «недоводження дії».


3. Визначте у своїй підгрупі:

  • які саме елементи у зошиті представлені добре;

  • які компоненти не охоплені або подані поверхнево;

  • чи є завдання, які можна віднести до кількох компонентів одночасно.


4. Сформулюйте рекомендації:

  • які завдання варто додати;

  • як урізноманітнити вправи;

  • що змінити для кращої відповідності вимогам «шкільної зрілості».

Шаблон для роботи https://docs.google.com/document/d/1IzrFTPlYNjU31cQ_C7IWhTQSmgSNp_W4dD-G4_XHKQI/copy

  • Федієнко-Ми готуємось до школи.pdf Федієнко-Ми готуємось до школи.pdf
    11 September 2025, 12:27 PM
Previous activity
Практичне завдання 1
Next activity
Практичне завдання 2
Data retention summary
Get the mobile app