Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Роль імпровізації в публічному виступі

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Змістовий модуль 1. Основи імпровізації в діловій ...

              • Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...

                • FileТема 4

                • FileТема 5

                • FileНейролінгвістичне програмування

                • FileТімбілдінг

                • AssignmentПРАКТИКУМ №3

                • AssignmentПРАКТИКУМ №4

                • QuizТест до модулю 2

                • FileДо виступу готовий!

                • FileІнтерактивна розминка_ФАКТУАЛЬНЕ ІНТЕРВ'Ю

              • Підсумковиий контроль

              • Майстерня ритора

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Роль імпровізації в публічному виступі

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Роль імпровізації в публічному виступі
  7. Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...
  8. ПРАКТИКУМ №4

ПРАКТИКУМ №4

Completion requirements

Практикум №4

Моделювання портрету аудиторії

Створення «портрету аудиторії» для імпровізованого диспуту, включаючи демографію, інтереси та можливі запитання

Максимальна кількість балів – 10. При цьому оцінюється правильність, повнота і комунікативна/риторична творчість виконаного практикуму: виконано правильно, повністю, творчо (5 балів); містить незначні неточності, але не позбавлено творчого підходу до виконання (4 бали), не в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно (3 бали), виконано неправильно із суттєвими помилками, номінально, або неповністю (1-2 бали)

  • kniga-kamasutra-dlja-oratora-ukr-90021.pdf kniga-kamasutra-dlja-oratora-ukr-90021.pdf
    15 September 2025, 12:44 AM
  • ОРІЄНТОВАНІ КОМПОНЕНТИ СХЕМИ АНАЛІЗУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.pdf ОРІЄНТОВАНІ КОМПОНЕНТИ СХЕМИ АНАЛІЗУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.pdf
    15 September 2025, 12:44 AM
Previous activity
ПРАКТИКУМ №3
Next activity
Тест до модулю 2
Data retention summary
Get the mobile app