Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Роль імпровізації в публічному виступі

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Змістовий модуль 1. Основи імпровізації в діловій ...

              • Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...

                • ФайлТема 4

                • ФайлТема 5

                • ФайлНейролінгвістичне програмування

                • ФайлТімбілдінг

                • ЗавданняПРАКТИКУМ №3

                • ЗавданняПРАКТИКУМ №4

                • ТестТест до модулю 2

              • Підсумковиий контроль

              • Майстерня ритора

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Роль імпровізації в публічному виступі

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Роль імпровізації в публічному виступі
  7. Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...
  8. ПРАКТИКУМ №4

ПРАКТИКУМ №4

Умови завершення

Практикум №4

Моделювання портрету аудиторії

Створення «портрету аудиторії» для імпровізованого диспуту, включаючи демографію, інтереси та можливі запитання

Максимальна кількість балів – 10. При цьому оцінюється правильність, повнота і комунікативна/риторична творчість виконаного практикуму: виконано правильно, повністю, творчо (5 балів); містить незначні неточності, але не позбавлено творчого підходу до виконання (4 бали), не в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно (3 бали), виконано неправильно із суттєвими помилками, номінально, або неповністю (1-2 бали)

  • ОРІЄНТОВАНІ КОМПОНЕНТИ СХЕМИ АНАЛІЗУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.pdf ОРІЄНТОВАНІ КОМПОНЕНТИ СХЕМИ АНАЛІЗУ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ.pdf
    15 вересня 2025, 00:44 AM
  • kniga-kamasutra-dlja-oratora-ukr-90021.pdf kniga-kamasutra-dlja-oratora-ukr-90021.pdf
    15 вересня 2025, 00:44 AM
Попередня секція
ПРАКТИКУМ №3
Наступна секція
Тест до модулю 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток