Самостійна робота 1
Умови завершення
Початок приймання: суботу 20 вересня 2025 00:00 AM
Термін спливає: суботу 27 вересня 2025 00:00 AM
1.Опрацювати сучасні підходи до визначення сутності планування у працях провідних економістів та маркетологів (мінімум 3 джерела, зробити конспект).
2.Підготувати коротке есе (2–3 стор.) на тему: «Значення планування для ефективності сучасного бізнесу».
3.Дослідити приклади маркетингового планування в міжнародних компаніях (Coca-Cola, Apple, Procter & Gamble тощо) та узагальнити практичні висновки.
4.Скласти порівняльну таблицю: «Особливості маркетингового та загального стратегічного планування».
5. Розробити схему взаємозв’язку між маркетинговим планом та іншими плановими документами підприємства (виробничим, фінансовим, інноваційним).