Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • General

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

              • ІІ. Дислексія

                • AssignmentПрактичне заняття 5

                • PageПриклад читання дитини 10 років

                • PageДля читання (тексти, склади, літери)

                • AssignmentДо практичного заняття 6 (на парі)

                • QuizПрактичне завдання 6

                • URLНаочність з бланком_Матриці Равена

                • AssignmentПрактичне завдання 8

                • QuizКорекція дислексії_тест

                • PageМетодика раннього виявлення дислексії (МРВД)

                • QuizПрактичне завдання 9

                • AssignmentЗавдання на пр.занятті 9

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. ІІ. Дислексія
  8. Практичне завдання 8

Практичне завдання 8

Completion requirements

Розробка корекційного заняття (диференціація У – И)

МОЖНА ВИКОНУВАТИ У ПІДГРУПІ (2-3 студенти)

Інструкція до виконання:

  1. Ознайомтеся з прикладом корекційно-розвиткового заняття для диференціації букв та звуків У – И за посиланням:
    👉 посилання на методику корекції
    Орієнтовний приклад подано на сторінках 35–38 методичних матеріалів.

  2. Розробіть власне корекційне заняття за аналогією (тобто можна взяти такі саме завдання тільки для У – И) до наведеного прикладу.
    У вашому занятті необхідно:

    • зберегти спрямованість завдань (формування слухового, зорового, кінестетичного сприймання, міжпівкульної взаємодії, розвиток звуко-буквених зв’язків);

    • дібрати власний мовленнєвий матеріал (слова, речення, тексти) і наочність (картинки, схеми, таблиці тощо);

    • коротко вказати мету, завдання та очікувані результати заняття.

Форма звіту:
прикріплений документ (pdf) з описом структури заняття (можна у вигляді таблиці або конспекту).

Previous activity
Наочність з бланком_Матриці Равена
Next activity
Корекція дислексії_тест
Data retention summary
Get the mobile app