Практичне завдання 8
Розробка корекційного заняття (диференціація У – И)
МОЖНА ВИКОНУВАТИ У ПІДГРУПІ (2-3 студенти)
Інструкція до виконання:
- 
Ознайомтеся з прикладом корекційно-розвиткового заняття для диференціації букв та звуків У – И за посиланням:
👉 посилання на методику корекції
Орієнтовний приклад подано на сторінках 35–38 методичних матеріалів. - 
Розробіть власне корекційне заняття за аналогією (тобто можна взяти такі саме завдання тільки для У – И) до наведеного прикладу.
У вашому занятті необхідно:- 
зберегти спрямованість завдань (формування слухового, зорового, кінестетичного сприймання, міжпівкульної взаємодії, розвиток звуко-буквених зв’язків);
 - 
дібрати власний мовленнєвий матеріал (слова, речення, тексти) і наочність (картинки, схеми, таблиці тощо);
 - 
коротко вказати мету, завдання та очікувані результати заняття.
 
 - 
 
Форма звіту:
прикріплений документ (pdf) з описом структури заняття (можна у вигляді таблиці або конспекту).