Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Галузевий маркетинг

              • Галузевий маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основ...

              • Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...

              • Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...

                • FolderТЕМА 7. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

                • AssignmentПрактичне завдання 7

                • FolderТЕМА 8. МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛ...

                • AssignmentПрактичне завдання 8

                • FolderТЕМА 9. МАРКЕТИНГ У БУДІВНИЦТВІ

                • AssignmentПрактичне 9

                • FolderТЕМА 10. МАРКЕТИНГ РІТЕЙЛУ (ТОРГОВИХ МЕРЕЖ)

                • AssignmentПрактичне 10

                • QuizТест до ЗМ3

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Галузевий маркетинг

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Галузевий маркетинг
  7. Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...
  8. Практичне 9

Практичне 9

Completion requirements
Opened: Thursday, 6 November 2025, 12:00 AM
Due: Thursday, 13 November 2025, 12:00 AM

на вибір:

Завдання 1.

Проаналізуйте сайт одного з українських девелоперів (KAN Development, Intergal-Bud або SAGA Development) і визначте, які інструменти 7P вони використовують у своїй маркетинговій стратегії.

Завдання 2.

Проведіть SWOT-аналіз маркетингової діяльності будівельної компанії вашого регіону (на прикладі ЖК або локального забудовника).

Завдання 3.

Розробіть карту сегментації споживачів житлової нерухомості за трьома критеріями: географічним, демографічним і поведінковим.

Завдання 4.

Підготуйте міні-звіт про використання інноваційних технологій (BIM, VR, digital-кампаній) у просуванні нового житлового комплексу.

Завдання 5.

Розрахуйте ефективність рекламної кампанії забудовника, використовуючи такі показники: CTR (Click-Through Rate); Conversion Rate;ROI (Return on Investment). Зробіть висновок про рентабельність вкладень у digital-просування.

Previous activity
ТЕМА 9. МАРКЕТИНГ У БУДІВНИЦТВІ
Next activity
ТЕМА 10. МАРКЕТИНГ РІТЕЙЛУ (ТОРГОВИХ МЕРЕЖ)
Data retention summary
Get the mobile app