Практичне завдання 8
на вібір:
1.Проаналізуйте структуру ринку зернових культур у вашому регіоні. Визначте, які маркетингові інструменти (ціноутворення, канали збуту, реклама) використовують провідні агропідприємства.
2.Здійсніть порівняльний аналіз маркетингових стратегій двох аграрних компаній (наприклад, «Нібулон» і «МХП») щодо їх виходу на зовнішні ринки.
3.Розробіть концепцію інформаційної кампанії для просування органічної продукції на внутрішньому ринку України.
4.Опишіть можливості створення аграрного кластеру у вашій області. Визначте, які маркетингові інструменти можуть бути спільно використані (брендинг, виставки, онлайн-просування).
5.Запропонуйте маркетингову стратегію для середнього агропідприємства, яке планує вийти на ринки ЄС. Визначте цінову політику, цільову аудиторію, канали просування та вимоги сертифікації.