Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • General

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

                • ArchivoПитання до іспиту

                • TareaЗавдання до іспиту (практичне)

                • CuestionarioПідсумковий тест

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Підсумкове оцінювання
  8. Завдання до іспиту (практичне)

Завдання до іспиту (практичне)

Requisitos de finalización
Cierre: martes, 9 de diciembre de 2025, 18:06

На заліку студент має продемонструвати володіння методиками діагностики та корекційної роботи.

Буде запропоновано провести одну пробу (за випадковим вибором) з переліку.

Студент повинен представити:

  1. Мету – що саме обстежується.

  2. Вікові межі – для якого віку застосовується методика.

  3. Інструкцію – як представляється завдання дитині.

  4. Критерії оцінювання (наприклад: низький, середній, високий рівень).

  5. Роздатковий матеріал (схеми, картки, предмети тощо).


Альбом методик

Упродовж семестру студенти готують альбом з методиками, який має містити опис, інструкції, роздатковий матеріал та критерії оцінки для обраних проб.
На заліку студент презентує свій альбом і демонструє одну методику у відповідності до вимог.


Орієнтовний перелік проб

  • Навчальний та формувальний експеримент (на основі будь-якої проби нижче).

  • Матриці Равена.

  • Предметна класифікація (Семаго).

  • Аналогії (Семаго).

  • Четвертий зайвий.

  • Нісенітниці.

  • Тест П’єрона–Рузера.

  • Коректурні проби.

  • Фігури Поппельрейтера.

  • Фігури Тенслі.

  • Гештальт-тест Бендер.

  • Кубики Кооса.

  • Особистісний профіль (Самохвалова А. Г., 7 шкал).

  • «Смуга перешкод».

  • «Піраміди».

  • «Класифікації» (за розміром, кольором).

  • «Музичні інструменти».

  • «Дієслівний піднос».

  • «Багатофункціональний піднос».

  • «Узагальнення».

  • «Фрукти».

  • «Сюрпризи».

  • «Тварини».

  • «Вивчення артикуляційного праксису».

  • «Зв’язне мовлення».

 

Критерії оцінювання заліку (20 балів)

  1. Мета та вікові межі методики – до 2 балів

    • 2 б. – сформульовані чітко й правильно;

    • 1 б. – є неточності;

    • 0 б. – відсутні.

  2. Інструкція до проведення проби – до 2 балів

    • 2 б. – повна, зрозуміла, сформульована доступною мовою;

    • 1 б. – часткові неточності;

    • 0 б. – відсутня.

  3. Критерії оцінювання результатів – до 2 балів

    • 2 б. – наведено чітку систему рівнів (низький, середній, високий) з поясненням;

    • 1 б. – частково наведено;

    • 0 б. – відсутні.

  4. Роздатковий матеріал – до 2 балів

    • 2 б. – матеріали повні, якісно оформлені;

    • 1 б. – матеріали є, але з недоліками;

    • 0 б. – відсутні.

  5. Альбом методик (структура, оформлення, зміст) – до 2 балів

    • 2 б. – альбом повний і якісно оформлений;

    • 1 б. – альбом є, але з недоліками;

    • 0 б. – відсутній.

  6. Презентація методики та відповіді на запитання викладача – до 10 балів

    • 9–10 б. – студент упевнено демонструє методику, аргументовано відповідає на запитання;

    • 6–8 б. – демонстрація є, але з незначними неточностями;

    • 3–5 б. – демонстрація неповна, відповіді поверхові;

    • 0–2 б. – відсутня демонстрація або студент не відповідає.

 

  • Самохвалова 7 шкал.pdf Самохвалова 7 шкал.pdf
    19 de abril de 2021, 11:51
Actividad previa
Питання до іспиту
Próxima actividad
Підсумковий тест
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles