Завдання до іспиту (практичне)
На заліку студент має продемонструвати володіння методиками діагностики та корекційної роботи.
Буде запропоновано провести одну пробу (за випадковим вибором) з переліку.
Студент повинен представити:
-
Мету – що саме обстежується.
-
Вікові межі – для якого віку застосовується методика.
-
Інструкцію – як представляється завдання дитині.
-
Критерії оцінювання (наприклад: низький, середній, високий рівень).
-
Роздатковий матеріал (схеми, картки, предмети тощо).
Альбом методик
Упродовж семестру студенти готують альбом з методиками, який має містити опис, інструкції, роздатковий матеріал та критерії оцінки для обраних проб.
На заліку студент презентує свій альбом і демонструє одну методику у відповідності до вимог.
Орієнтовний перелік проб
-
Навчальний та формувальний експеримент (на основі будь-якої проби нижче).
-
Матриці Равена.
-
Предметна класифікація (Семаго).
-
Аналогії (Семаго).
-
Четвертий зайвий.
-
Нісенітниці.
-
Тест П’єрона–Рузера.
-
Коректурні проби.
-
Фігури Поппельрейтера.
-
Фігури Тенслі.
-
Гештальт-тест Бендер.
-
Кубики Кооса.
-
Особистісний профіль (Самохвалова А. Г., 7 шкал).
-
«Смуга перешкод».
-
«Піраміди».
-
«Класифікації» (за розміром, кольором).
-
«Музичні інструменти».
-
«Дієслівний піднос».
-
«Багатофункціональний піднос».
-
«Узагальнення».
-
«Фрукти».
-
«Сюрпризи».
-
«Тварини».
-
«Вивчення артикуляційного праксису».
-
«Зв’язне мовлення».
Критерії оцінювання заліку (20 балів)
-
Мета та вікові межі методики – до 2 балів
-
2 б. – сформульовані чітко й правильно;
-
1 б. – є неточності;
-
0 б. – відсутні.
-
-
Інструкція до проведення проби – до 2 балів
-
2 б. – повна, зрозуміла, сформульована доступною мовою;
-
1 б. – часткові неточності;
-
0 б. – відсутня.
-
-
Критерії оцінювання результатів – до 2 балів
-
2 б. – наведено чітку систему рівнів (низький, середній, високий) з поясненням;
-
1 б. – частково наведено;
-
0 б. – відсутні.
-
-
Роздатковий матеріал – до 2 балів
-
2 б. – матеріали повні, якісно оформлені;
-
1 б. – матеріали є, але з недоліками;
-
0 б. – відсутні.
-
-
Альбом методик (структура, оформлення, зміст) – до 2 балів
-
2 б. – альбом повний і якісно оформлений;
-
1 б. – альбом є, але з недоліками;
-
0 б. – відсутній.
-
-
Презентація методики та відповіді на запитання викладача – до 10 балів
-
9–10 б. – студент упевнено демонструє методику, аргументовано відповідає на запитання;
-
6–8 б. – демонстрація є, але з незначними неточностями;
-
3–5 б. – демонстрація неповна, відповіді поверхові;
-
0–2 б. – відсутня демонстрація або студент не відповідає.
-
- 19 de abril de 2021, 11:51