Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

          • Кафедра біології лісу, мисливствознавтва та іхтіол...

          • Кафедра генетики та рослинних ресурсів

          • Кафедра загальної та прикладної екології і зоології

          • Кафедра фізіології, імунології і біохімії з курсом...

          • Кафедра хімії

            • archive

            • Тренінгові технології в навчанні курсу «Здоров’я, ...

            • Проєктні технології в навчанні курсу «Біологія»

            • Органічна хімія (Середня освіта)

            • Агрохімія

            • АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ХІМІЧНОЇ НАУКИ(Сучасні...

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз природних і стічних вод

            • Аналіз токсичних речовин в харчових продуктах

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Аналітична хімія

            • Чинники успішного працевлаштування

              • General

              • Розділ 1. Шляхи пошуку роботи

              • Розділ 2. Варіації самопрезентації та правове регу...

                • FileЛекція 4. Співбесіда.

                • FileЛекція 6. ПРАВОВІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦЕВЛАШТУВ...

                • FileЛекція 5. Ризики з боку роботодавців. Самопрезента...

                • AssignmentЗавдання на лекції 4. Ситуативне завдання

                • AssignmentЗавдання на лекції 5. Тест на критичне мислення (з...

                • AssignmentЗавдання на лекції 6. Задача на вміння бачити перс...

                • AssignmentЗавдання на лекції 7. Задача на роботу з конфліктами

                • AssignmentЗавдання на лекції 8. Задача на емоційний інтелект

                • AssignmentЗавдання 4

                • AssignmentЗавдання 5

                • QuizАтестація 2 тести

              • Підсумковий контроль

              • Індивідуальне завдання

          • Практична підготовка білогічного факультету

          • Інформація

          • Підготовка до фахового іспиту ОС "Магістр"

          • Фізіологія онтогенезу

          • Форма проведення лабораторних та практичних занять

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Чинники успішного працевлаштування

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Біологічний факультет
  5. Кафедра хімії
  6. Чинники успішного працевлаштування
  7. Розділ 2. Варіації самопрезентації та правове регу...
  8. Завдання 5

Завдання 5

Completion requirements

Здавати роботу потрібно у форматі - pdf.

На першому рядку, ПІБ та НОМЕР ГРУПИ!!!

ЗАОЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ ВИКОНУЄ РОБОТУ ІНДИВІДУАЛЬНО, БЕЗ КОМАНДИ і просто завантажує.

ДЕННЕ ВІДДІЛЕННЯ ВИКОНУЄ РОБОТУ  КОМАНДНО (2-3 людини), і презентує її на останньому занятті курсу. Просто завантаження роботи буде оцінене з меншою кількістю балів.

Посилання на гугл-документ, де Ви зможете вписати свою команду:

https://docs.google.com/document/d/1xLXKVKaSD9cXJ1wwjIvCEUl30VkqxSn7/edit?usp=drive_link&ouid=117337083412009277493&rtpof=true&sd=true

На вибір, або варіант А, або варіант Б. 

Варіант А.

Виберіть одну з наведених платформ для моделювання кар'єрних ситуацій та розвитку професійних навичок, випробуйте її функціонал та підготуйте короткий звіт (300-500 слів). Зверніть увагу, що більшість програм доступні англійською мовою. У звіті опишіть:

  1. Обраний варіант платформи (назва, її призначення, основні функції).
  2. Ваші враження від використання платформи (зручність, ефективність для розвитку навичок).
  3. Які навички можна розвивати за допомогою цієї платформи?
  4. Чи рекомендували б ви цю платформу для інших студентів? Чому?

Ось декілька платформ, які ви можете обрати:

1. Virtual Reality (VR) Career Simulations

  • 1.1. InVirtus Technology: Використовує VR для моделювання робочих ситуацій, проведення співбесід та взаємодії в команді.
  • 1.2. SimulTrain: Програма для моделювання управлінських рішень і взаємодії в робочому середовищі.
  • 1.3. Mursion: Використовує VR і симуляції для тренування soft skills, таких як комунікація, переговори та управління конфліктами.

2. Онлайн-платформи для моделювання кар'єрних ситуацій

  • 2.1. Career Simulation Games (наприклад, Revmaster): Пропонує сценарії для симуляції реальних робочих ситуацій, таких як управління проєктами або прийняття рішень в умовах стресу.
  • 2.2. Job Simulation Software (Big Interview): Моделює співбесіди з реалістичними питаннями, а також тренує поведінку в стресових умовах.

3. Платформи для розвитку soft skills та прийняття рішень

  • 3.1. TalentQuest: Використовує симуляції для розвитку лідерських навичок і управління кар’єрою, зокрема прийняття рішень у робочих ситуаціях.
  • 3.2. Capsim: Орієнтована на бізнес-ситуації, симулює різні управлінські процеси, взаємодію в команді та керування проєктами.
  • 3.3. Emplay: Пропонує симуляційні сценарії для розвитку професійних навичок, прийняття рішень і критичного мислення.

4. Інтерактивні тренінги на основі штучного інтелекту

  • 4.1. KnackApp: Використовує ігрові симуляції для оцінки та розвитку кар’єрних навичок, таких як комунікація, управління часом та адаптивність.
  • 4.2. Pymetrics: Використовує ігрові симуляції для моделювання різних ситуацій, аналізу поведінкових характеристик та розвитку кар'єрних навичок.

5. Кар'єрні симуляції та тренажери на основі AI

  • 5.1. Harver: Використовує AI для моделювання робочих ситуацій, оцінки навичок та відповідності професії.
  • 5.2. Koru: Оцінює робочі навички через інтерактивні симуляції, фокусується на розвитку soft skills та аналізі прийнятих рішень.

 

Варіант Б. 

Завдання до заняття 5 є груповим завданням, за яке можна після його виконання та представлення отримати 6 балів. 

Виконується завдання групою студентів загальною кількістю 3-4 особи. Присвячено воно розгляду різноманітних видів тестування, яке використовується при оцінці кандидата на вакансію. Студенти отримують назву конкретного тесту і проводять його всебічне дослідження. Для отримання максимальної оцінки студенти повинні продемонструвати командну роботу, розкрити суть тесту, навести його приклади (можна з використанням ілюстративних матеріалів), надати рекомендації, які дозволяють краще пройти таке тестування.

Запропоновані теми для вибору:

1. Проба Бурдона.

2. Тест Маєрс-Бріггс (МВТІ).

3. Неіснуюча тварина.

4. Метод портфельного вибору Сонді.

5. Метод кольорових виборів Люшера.

6. Тест Равена.

7. Свій варіант

Посилання на гугл-документ, де Ви зможете вписати свою команду:

https://docs.google.com/document/d/1xLXKVKaSD9cXJ1wwjIvCEUl30VkqxSn7/edit?usp=drive_link&ouid=117337083412009277493&rtpof=true&sd=true

Previous activity
Завдання 4
Next activity
Атестація 2 тести
Data retention summary
Get the mobile app