Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Цифрова соціологія

            • Проєктна діяльність НГО і соціологічних служб

            • Управління змінами соціальної структури суспільства

            • Етика використання штучного інтелекту в соціальній...

            • Соціологічні дослідження у практиці соціальної роботи

            • Гендерні аспекти професійної компетентності соціал...

            • Політичний маркетинг

            • Соціологічні студії політичних технологій

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

                • FichierЛекція. Соціологічні дослідження цільової аудиторі...

                • FichierПриклад реклами для широкої цільової аудиторії

                • FichierПриклад реклами для вузької ЦА

                • DevoirПрактична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

                • TestТест до четвертого змістового модуля

                • URLЯк штучний інтелект змінює маркетинг: від персонал...

                • URLWhat Will Happen to Marketing in the Age of AI? Je...

                • URL11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Miti...

                • URLШІ в роботі українських маркетологів: 89% уже вико...

                • DevoirВикористання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у...

                • URLРобота і кар'єра соціолога у сфері маркетингу

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...
  8. Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Conditions d’achèvement
Ouvert le : mercredi 19 mars 2025, 11:25

1.Відповідно до сформульованих дослідницьких ситуацій, наведених нижче, розробіть дизайни фокус-груп (скільки їх буде та з якими категоріями).

- Ситуація 1. Тема. Маркетингове дослідження для фірми-виробника спорттоварів. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут своїх товарів, рекламні можливості соціальних мереж в даному аспекті та перспективи розширення цільової аудиторії.

- Ситуація 2. Тема. Фірма-виробник кондитерських товарів, хоче сегментувати аудиторію, щоб знайти для кожного сегменту індивідуальний підхід.  

2. Розробіть topic-гайди до сформульованих ситуацій (тематичні гайди не передбачають високого рівня деталізації, а скоріше є переліком загальних питань, які необхідно обговорити з групою).


Activité précédente
Приклад реклами для вузької ЦА
Activité suivante
Тест до четвертого змістового модуля
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile