Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • General

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

                • FileЛекція. Соціологічні дослідження цільової аудиторі...

                • FileПриклад реклами для широкої цільової аудиторії

                • FileПриклад реклами для вузької ЦА

                • AssignmentПрактична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

                • QuizТест до четвертого змістового модуля

                • URLЯк штучний інтелект змінює маркетинг: від персонал...

                • URLWhat Will Happen to Marketing in the Age of AI? Je...

                • URL11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Miti...

                • URLШІ в роботі українських маркетологів: 89% уже вико...

                • AssignmentВикористання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у...

                • URLРобота і кар'єра соціолога у сфері маркетингу

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...
  8. Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Completion requirements
Opened: Wednesday, 19 March 2025, 11:25 AM

1.Відповідно до сформульованих дослідницьких ситуацій, наведених нижче, розробіть дизайни фокус-груп (скільки їх буде та з якими категоріями).

- Ситуація 1. Тема. Маркетингове дослідження для фірми-виробника спорттоварів. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут своїх товарів, рекламні можливості соціальних мереж в даному аспекті та перспективи розширення цільової аудиторії.

- Ситуація 2. Тема. Фірма-виробник кондитерських товарів, хоче сегментувати аудиторію, щоб знайти для кожного сегменту індивідуальний підхід.  

2. Розробіть topic-гайди до сформульованих ситуацій (тематичні гайди не передбачають високого рівня деталізації, а скоріше є переліком загальних питань, які необхідно обговорити з групою).


Previous activity
Приклад реклами для вузької ЦА
Next activity
Тест до четвертого змістового модуля
Data retention summary
Get the mobile app