Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Політичний маркетинг

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Безпека від кримінальних загроз

            • Бюджетна система копіювання 1

            • Варіативна дисципліна соціологія (Дударева Інна Во...

            • Виробнича практика управлінська (для заочного відд...

            • Вступ до спеціальності

            • Гендерні дослідження (Сорокіна О.С.)

            • Генеза злочинності в соціальній структурі суспільс...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

                • FileЛекція. Соціологічні дослідження цільової аудиторі...

                • FileПриклад реклами для широкої цільової аудиторії

                • FileПриклад реклами для вузької ЦА

                • CompitoПрактична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

                • QuizТест до четвертого змістового модуля

                • URLЯк штучний інтелект змінює маркетинг: від персонал...

                • URLWhat Will Happen to Marketing in the Age of AI? Je...

                • URL11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Miti...

                • URLШІ в роботі українських маркетологів: 89% уже вико...

                • CompitoВикористання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у...

                • URLРобота і кар'єра соціолога у сфері маркетингу

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...
  8. Як штучний інтелект змінює маркетинг: від персонал...

Як штучний інтелект змінює маркетинг: від персоналізації до автоматизації

Aggregazione dei criteri

Це додатковий матеріал що розкриває вплив ШІ на маркетинг з точки зору маркетингової агенції (Блог від Myká Agency)

Per aprire la risorsa fai click su Як штучний інтелект змінює маркетинг: від персоналізації до автоматизації
Attività precedente
Тест до четвертого змістового модуля
Attività successiva
What Will Happen to Marketing in the Age of AI? Jessica Apotheker (Що буде з маркетингом в епоху штучного інтелекту? Джессіка Апотекер)
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile