Використання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у роботі з цільовими аудиторіями
Умови завершення
Початок приймання: середу 2 квітня 2025 11:25 AM
Термін спливає: суботу 12 квітня 2025 00:00 AM
Дослідіть, як сучасні технології штучного інтелекту (ШІ) застосовуються у маркетингу. Опишіть мінімум три основні напрями їх використання.
Визначте ключові переваги застосування ШІ у роботі з цільовими аудиторіями. Наведіть конкретні приклади.
Проаналізуйте можливі ризики та етичні виклики використання ШІ у маркетингу. Які проблеми можуть виникати при автоматизації маркетингових кампаній?
Результати аналізу оформіть у вигляді письмового звіту (1-2 сторінки) або презентації (7-8 слайдів).