Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

            • archive

            • Цифрова соціологія

            • Проєктна діяльність НГО і соціологічних служб

            • Управління змінами соціальної структури суспільства

            • Етика використання штучного інтелекту в соціальній...

            • Соціологічні дослідження у практиці соціальної роботи

            • Гендерні аспекти професійної компетентності соціал...

            • Політичний маркетинг

            • Соціологічні студії політичних технологій

            • Соціологія міграційних процесів

            • "Виробнича практика"(магістри соціології)

            • Атестаційний екзамен. Освітньо-професійна програма...

            • Соціологічні методи маркетингового дослідження

              • Sekcja ogólna

              • Змістовий модуль 1 Сутність і практика організації...

              • Змістовий модуль 2 Опитувальні соціологічні методи...

              • Змістовий модуль 3 Неопитувальні соціологічні мето...

              • Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...

                • PlikЛекція. Соціологічні дослідження цільової аудиторі...

                • PlikПриклад реклами для широкої цільової аудиторії

                • PlikПриклад реклами для вузької ЦА

                • ZadanieПрактична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

                • TestТест до четвертого змістового модуля

                • Adres URLЯк штучний інтелект змінює маркетинг: від персонал...

                • Adres URLWhat Will Happen to Marketing in the Age of AI? Je...

                • Adres URL11 Risks To Using AI In Marketing (And How To Miti...

                • Adres URLШІ в роботі українських маркетологів: 89% уже вико...

                • ZadanieВикористання ШІ у маркетингу: переваги та ризики у...

                • Adres URLРобота і кар'єра соціолога у сфері маркетингу

              • Підсумковий контроль

              • Архів матеріалів і завдань

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Соціологічні методи маркетингового дослідження

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра соціології
  6. Соціологічні методи маркетингового дослідження
  7. Змістовий модуль 4 Соціологічні дослідження цільов...
  8. Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Практична робота 4. Дослідження цільової аудиторії

Wymagania zaliczenia
Otwarto: środa, 19 marca 2025, 11:25

1.Відповідно до сформульованих дослідницьких ситуацій, наведених нижче, розробіть дизайни фокус-груп (скільки їх буде та з якими категоріями).

- Ситуація 1. Тема. Маркетингове дослідження для фірми-виробника спорттоварів. Фірма виробник спорттоварів хоче з'ясувати порівняльну ефективність впливу різних каналів дистрибуції на збут своїх товарів, рекламні можливості соціальних мереж в даному аспекті та перспективи розширення цільової аудиторії.

- Ситуація 2. Тема. Фірма-виробник кондитерських товарів, хоче сегментувати аудиторію, щоб знайти для кожного сегменту індивідуальний підхід.  

2. Розробіть topic-гайди до сформульованих ситуацій (тематичні гайди не передбачають високого рівня деталізації, а скоріше є переліком загальних питань, які необхідно обговорити з групою).


Previous activity
Приклад реклами для вузької ЦА
Next activity
Тест до четвертого змістового модуля
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną