Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Міжкультурна комунікація та взаємодія

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Модуль 1. Ергономічне організування міжкультурної ...

              • Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...

                • ФайлМатеріал до теми 4

                • ФайлМатеріал до теми 5

                • ФайлМатеріал до теми 6

                • URL (веб-посилання)Піз А. Мова жестів

                • URL (веб-посилання)Що таке Трикутник Карпмана

                • ФайлФорум-театр Презентация

                • ФайлТаргани в голові_Приклад

                • URL (веб-посилання)ЧИТАНКА 4: Барбара Оклі "Навчитися вчитися"

                • URL (веб-посилання)Іржі Томан_Мистецтво говорити

                • ФайлТімбілдінг Спільна мета

                • ФайлКОМАНДОУТВОРЕННЯ

                • URL (веб-посилання)Стрес | Стресостійкість | Емоційний інтелект | Пси...

                • ФайлЧЕК-лист_Приклад

                • ФайлПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ФайлПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ФайлПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ФайлПриклад_складання СЛС за Штейнбергом

                • ФайлТренінг_Тимбілдінг

                • ФайлЛаррі Кінг Як розмовляти будь з ким, будь-коли і б...

                • URL (веб-посилання)Піз А. Мова розмови

                • URL (веб-посилання)Лайфхаки, що змінили моє життя | Планери | Організ...

                • ФайлДіловий імідж

                • ЗавданняСкладання СЛС за Штейнбергом до модулю 2

                • ТестТест Модуль 2

                • ЗавданняПрактикум_3_Модуль 2

                • ЗавданняПрактикум_4_Модуль 2

              • Підсумковий контроль (теоретичний і практичний)

              • Приклади практичної частини заліку (проєкти ритори...

              • САМОСТІЙНА РОБОТА

              • Рефлексія

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Міжкультурна комунікація та взаємодія

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Міжкультурна комунікація та взаємодія
  7. Модуль 2. Інноваційні технології продуктивної екол...
  8. Практикум_4_Модуль 2

Практикум_4_Модуль 2

Умови завершення

Вимоги до виконання та оформлення:

Практикум виконується за власним вибором студента як кількісно, так і якісно:

Варіант А. Рольова гра: Міжкультурні переговори в бізнесі. Використовуючи сценарії з уроку 5.2 (наприклад, переговори про зарплату або гнучкий графік), адаптуйте їх до міжкультурного контексту. Один учасник представляє українську культуру (акцент на прямоту), інший - арабську (акцент на відносини та непрямість). Застосуйте стратегії (активне слухання, гнучкість). Після гри обговоріть бар'єри та як їх подолати. Оцінка: Запишіть 3 культурні бар'єри та стратегії їх подолання. Мета: Практикувати навички переговорів у багатокультурному середовищі. 

Варіант В. Самооцінка кар'єри з культурним акцентом. На основі уроку 5.1 та 5.4 проведіть самооцінку: Виберіть 5 навичок з таблиці навичок (наприклад, лідерство, адаптивність). Як ці навички проявляються у вашій культурі та в іншій (наприклад, американській)? Створіть колаж "Робота мрії" з елементами двох культур (наприклад, гендерні ролі в підприємництві). Обговоріть у групі: Чи впливає культура на гендерні стереотипи в кар'єрі? Формат: Колаж + есе (200 слів). Мета: Інтегрувати самооцінку з міжкультурним аналізом. 

  • Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf Програма АФЛАТІН Нідерланди Модуль 5.pdf
    25 вересня 2025, 00:31 AM
Попередня секція
Практикум_3_Модуль 2
Наступна секція
ПИТАННЯ ДО САМОКОНТРОЛЮ_підсумковий теоретичний контроль
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток