Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

                • PageЛ1. Теорія та історія ігрових технологій в педагог...

                • AssignmentП1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

                • AssignmentП2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

                • AssignmentП3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрови...

                • PageЛ2. Психолого-педагогічні особливості використання...

                • AssignmentТеоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ігрові технології у роботі логопеда

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...
  8. П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрови...

П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій

Completion requirements

Робота в підгрупах
1)      Отримати шляхом жеребкування завдання з віком клієнта/клієнтів https://spinthewheel.io/wheels/H6FsVQnRSeA3GtEcTmZb
2)      Визначитись  проблемами розвитку клієнта/клієнтів, спираючись на матеріали лекції побудувати конспект заняття з використанням ігрових технології
3)      Презентувати конспект заняття та аргументувати вибір ігрових технологій та їх розташування у «сценарії» заняття.

  • Оцінювання:

  • Постановка мети та завдань заняття – 1 бал;
  • Підбір відповідних завдань і ігрових технологій для реалізації поставлених завдань – 2 бали;
  • Наявність структурних елементів заняття та їх правильна послідовність – 1 бал.

Альтернативне завдання для студентів індивідуальної/заочної форми навчання:

Виконується те саме завдання, але індивідуально

Previous activity
П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
Next activity
Л2. Психолого-педагогічні особливості використання навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Data retention summary
Get the mobile app