Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • Sekcja ogólna

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

                • StronaЛ1. Теорія та історія ігрових технологій в педагог...

                • ZadanieП1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

                • ZadanieП2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

                • ZadanieП3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрови...

                • StronaЛ2. Психолого-педагогічні особливості використання...

                • ZadanieТеоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Ігрові технології у роботі логопеда

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...
  8. П2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях

Wymagania zaliczenia

Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях

1.  Підготувати народні ігри (3 народів світу 2 українські).

2.  Визначити для якого віку та корекції яких нозологій буде корисна ця гра.

3.  Запропонувати модифікації гри для вирішення конкретних корекційних завдань.

ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЬСЯ НА БЛАНКУ. ШРИФТ 10. НЕ ВИХОДИТИ ЗА МЕЖІ 1 АРКУША. ДЛЯ ЗДАЧІ РОБОТА ЕКСПОРТУЄТЬСЯ В ФОРМАТ PDF ТА НАДСИЛАЄТЬСЯ НА ПЕРЕВІРКУ

Критерії оцінювання: кожен структурний компонент завдання оцінюється в 1,5 бали + якість оформлення 0,5 б. Максимальний бал 4.


  • ПР1.docx ПР1.docx
    12 lutego 2024, 11:57
Previous activity
П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
Next activity
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną