П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
Completion requirements
Підготуйте семінарський виступ на одну з запропонованих тем, з метою сприяння формуванню позитивного ставлення до ігрових технологій зробіть елементом свого виступу невелику вербальну гру (тривалістю до 2 хв):
- Вікові етапи розвитку ігрової діяльності,
Психологічні засади гри.
- Специфіка ігрової діяльності дітей з різними нозологіями
- Логіка включення ігрової технології в корекційне заняття
- Роль навчально-ігрових технологій у логопедичній корекції мовленнєвих порушень
- Психолого-педагогічні особливості дітей із мовленнєвими порушеннями та їх вплив на вибір ігор
- Види навчально-ігрових технологій у роботі логопеда: дидактичні, рухливі, рольові ігри
- Ігрові технології як засіб розвитку комунікативних навичок у дітей із мовленнєвими порушеннями
- Формування мотивації до навчання через ігрові технології на корекційних заняттях
- Методика організації ігрової діяльності на логопедичних заняттях
- Оцінювання ефективності використання навчально-ігрових технологій у логопедичній роботі
- Проблеми та шляхи подолання труднощів у застосуванні навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях
Критерії оцінювання:
Повнота виступу та чіткість викладення думок – 1 бал;
Проблемні питання до аудиторії та стимулювання дискусії – 1 бал;
Наявність прикладів та наочності (презентація, схеми малюнки, фотографії, відеоматеріали) – 1 бал;
Гра для слухачів - 1 бал;
Висновки – 1 бал
Максимальний бал: 5 балів