Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • General

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

                • PageЛ1. Теорія та історія ігрових технологій в педагог...

                • AssignmentП1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

                • AssignmentП2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

                • AssignmentП3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрови...

                • PageЛ2. Психолого-педагогічні особливості використання...

                • AssignmentТеоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Ігрові технології у роботі логопеда

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...
  8. П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

Completion requirements

Підготуйте семінарський виступ на одну з запропонованих тем, з метою сприяння формуванню позитивного ставлення до ігрових технологій зробіть  елементом свого виступу невелику вербальну гру (тривалістю до 2 хв):

  1. Вікові етапи розвитку ігрової діяльності,
  2. Психологічні засади гри.

  3. Специфіка ігрової діяльності дітей з різними нозологіями
  4. Логіка включення ігрової технології в корекційне заняття
  5. Роль навчально-ігрових технологій у логопедичній корекції мовленнєвих порушень
  6. Психолого-педагогічні особливості дітей із мовленнєвими порушеннями та їх вплив на вибір ігор
  7. Види навчально-ігрових технологій у роботі логопеда: дидактичні, рухливі, рольові ігри
  8. Ігрові технології як засіб розвитку комунікативних навичок у дітей із мовленнєвими порушеннями
  9. Формування мотивації до навчання через ігрові технології на корекційних заняттях
  10. Методика організації ігрової діяльності на логопедичних заняттях
  11. Оцінювання ефективності використання навчально-ігрових технологій у логопедичній роботі
  12. Проблеми та шляхи подолання труднощів у застосуванні навчально-ігрових технологій на корекційних заняттях

Критерії оцінювання:

Повнота виступу та чіткість викладення думок – 1 бал;

Проблемні питання до аудиторії та стимулювання дискусії – 1 бал;

Наявність прикладів та наочності (презентація, схеми малюнки, фотографії, відеоматеріали) – 1 бал;

Гра для слухачів - 1 бал;

Висновки – 1 бал

Максимальний бал: 5 балів


Previous activity
Л1. Теорія та історія ігрових технологій в педагогічній та логопедичній практиці
Next activity
П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях
Data retention summary
Get the mobile app