Практичне завдання 26.09


  1. Психолого-педагогічна характеристика на дитину з ООП. Складові. 
  2. Рекомендації щодо складання  психолого-педагогічної характеристики колективу дітей. Складові.
  3. Навчальний і формуючий експеримент як різновид психологічного експерименту. Види дозованої допомоги.
  4. *Вивчення стану сформованості загальних навчальних здібностей.  
  5. *Діагностика рівнів розвитку у дітей з ПМР лінгвістичних здібностей.
  6. *Діагностика рівнів розвитку у дітей з ПМР математичних здібностей

*4-6 пукнти за підручником  Тарасун В.В. Основи теорії і практики логодидактики http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/23345/Tarasun.pdf?sequence=3