завдання до плану 2

Практичні завдання:

1. Спроєктувати власне видавництво (назва, цільова аудиторія, тип видавничої продукції), накреслити основні напрями маркетингової видавничої стратегії.

Література:

1.     Сосєдко К. КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА «РАНОК»

ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ

https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/127/104

2.     Успіх видавничої справи: маркетинг і метафізика

https://starylev.com.ua/news/uspih-vydavnychoyi-spravy-marketyng-i-metafizyka

3.     ЩО ТАКЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ І ДО ЧОГО ТУТ КІТ ШРЕДІНГЕРА: https://marketer.ua/ua/marketing-strategy-and-schrodinger-s-cat/

2. Навести приклади видавництв до питання 2.2

Джерела для практичної ілюстраці 2 питання

1.     10 правил книжкового маркетингу від Дани Павличко [Електронний ресурс] Режим доступу http://www.barabooka.com.ua/10-pravil-knizhkovogo-marketingu-vid-dani-pavlichko/

2.     Мельничук В. «Гравці є, немає гри»: чим ділилися видавці у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/news/gravci-ye-nemaye-gri-chim-dililisya-vidavci-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

3.     Котвіцька К.Книжковий маркетинг: лікбез для видавців-початківців http://www.chytomo.com/news/knizhkovij-marketing-likbez-dlya-vidavciv-pochatkivciv

4.     Котвіцька К. Книжкові маркетингові стратегії: український досвід http://www.chytomo.com/news/knizhkovi-marketingovi-strategiii-ukraiinskij-dosvid

5.     Кролевецька І. Як комерціалізувати видання: теорія і практика від Артема Літвінця http://www.chytomo.com/master-class/yak-komercializuvati-vidannya-teoriya-i-praktika-vid-artema-litvincya

6.     Герасименко О. Міжнародні книжкові проекти: варіанти співпраці http://www.chytomo.com/master-class/mizhnarodni-knizhkovi-proekti-varianti-spivpraci

 

7.     Хемій М. 10 помилок у просуванні культурних проектів та як їх уникати http://www.chytomo.com/news/10-pomilok-u-prosuvanni-kulturnix-proektiv-ta-yak-iix-unikati

8.     Берверха С. Юрій Ткач: Треба бути і перекладачем, і промоутером http://www.chytomo.com/master-class/yurij-tkach-treba-buti-i-perekladachem-i-promouterom

9.     Котвіцька К.  Чим ділилися експерти у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/master-class/chim-dililisya-eksperti-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

 

10.                       Мочарник І. Микола Шейко: Український книжковий ринок довго не поповнювався новими силами http://www.chytomo.com/news/mikola-shejko-ukraiinskij-knizhkovij-rinok-dovgo-ne-popovnyuvavsya-novimi-silami

 Відсутнім на парі підготувати презентаці до теорії