Vai al contenuto principale

Blocchi

Salta Navigazione

Navigazione

  • Dashboard

    • Home del sito

    • Pagine del sito

      • I miei corsi

      • Tag

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CartellaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • I miei corsi

    • Corsi

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Маркетингові стратегії видавничої діяльності

              • Introduzione

              • Змістовий модуль 1

                • FileПрактичне 1

                • Compitoзавдання до плану 1

                • FileПрактичне 2

                • Compitoзавдання до плану 2

                • FileПрактичне 3

                • Compitoзавдання до плану 3

                • QuizТест 1

                • FileЛекція 1. Теоретичні аспекти видавничого маркетингу

                • FileЛекція Корпоративна ідентичність видавництва

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Лекції

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Chiudi
    Attiva/disattiva input di ricerca
  • Italiano ‎(it)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Login

Маркетингові стратегії видавничої діяльності

Chiudi
Attiva/disattiva input di ricerca
  1. Home
  2. Corsi
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Маркетингові стратегії видавничої діяльності
  7. Змістовий модуль 1
  8. завдання до плану 2

завдання до плану 2

Aggregazione dei criteri
Aperto: lunedì, 12 febbraio 2024, 00:00

Практичні завдання:

1. Спроєктувати власне видавництво (назва, цільова аудиторія, тип видавничої продукції), накреслити основні напрями маркетингової видавничої стратегії.

Література:

1.     Сосєдко К. КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА «РАНОК»

ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ

https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/127/104

2.     Успіх видавничої справи: маркетинг і метафізика

https://starylev.com.ua/news/uspih-vydavnychoyi-spravy-marketyng-i-metafizyka

3.     ЩО ТАКЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ І ДО ЧОГО ТУТ КІТ ШРЕДІНГЕРА: https://marketer.ua/ua/marketing-strategy-and-schrodinger-s-cat/

2. Навести приклади видавництв до питання 2.2

Джерела для практичної ілюстраці 2 питання

1.     10 правил книжкового маркетингу від Дани Павличко [Електронний ресурс] Режим доступу http://www.barabooka.com.ua/10-pravil-knizhkovogo-marketingu-vid-dani-pavlichko/

2.     Мельничук В. «Гравці є, немає гри»: чим ділилися видавці у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/news/gravci-ye-nemaye-gri-chim-dililisya-vidavci-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

3.     Котвіцька К.Книжковий маркетинг: лікбез для видавців-початківців http://www.chytomo.com/news/knizhkovij-marketing-likbez-dlya-vidavciv-pochatkivciv

4.     Котвіцька К. Книжкові маркетингові стратегії: український досвід http://www.chytomo.com/news/knizhkovi-marketingovi-strategiii-ukraiinskij-dosvid

5.     Кролевецька І. Як комерціалізувати видання: теорія і практика від Артема Літвінця http://www.chytomo.com/master-class/yak-komercializuvati-vidannya-teoriya-i-praktika-vid-artema-litvincya

6.     Герасименко О. Міжнародні книжкові проекти: варіанти співпраці http://www.chytomo.com/master-class/mizhnarodni-knizhkovi-proekti-varianti-spivpraci

 

7.     Хемій М. 10 помилок у просуванні культурних проектів та як їх уникати http://www.chytomo.com/news/10-pomilok-u-prosuvanni-kulturnix-proektiv-ta-yak-iix-unikati

8.     Берверха С. Юрій Ткач: Треба бути і перекладачем, і промоутером http://www.chytomo.com/master-class/yurij-tkach-treba-buti-i-perekladachem-i-promouterom

9.     Котвіцька К.  Чим ділилися експерти у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/master-class/chim-dililisya-eksperti-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

 

10.                       Мочарник І. Микола Шейко: Український книжковий ринок довго не поповнювався новими силами http://www.chytomo.com/news/mikola-shejko-ukraiinskij-knizhkovij-rinok-dovgo-ne-popovnyuvavsya-novimi-silami

 Відсутнім на парі підготувати презентаці до теорії


Attività precedente
Практичне 2
Attività successiva
Практичне 3
Riepilogo della conservazione dei dati
Ottieni l'app mobile