Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Маркетингові стратегії видавничої діяльності

              • General

              • Змістовий модуль 1

                • FileПрактичне 1

                • Assignmentзавдання до плану 1

                • FileПрактичне 2

                • Assignmentзавдання до плану 2

                • FileПрактичне 3

                • Assignmentзавдання до плану 3

                • QuizТест 1

                • FileЛекція 1. Теоретичні аспекти видавничого маркетингу

                • FileЛекція Корпоративна ідентичність видавництва

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Лекції

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Маркетингові стратегії видавничої діяльності

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Маркетингові стратегії видавничої діяльності
  7. Змістовий модуль 1
  8. завдання до плану 2

завдання до плану 2

Completion requirements
Opened: Monday, 12 February 2024, 12:00 AM

Практичні завдання:

1. Спроєктувати власне видавництво (назва, цільова аудиторія, тип видавничої продукції), накреслити основні напрями маркетингової видавничої стратегії.

Література:

1.     Сосєдко К. КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА «РАНОК»

ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ

https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/127/104

2.     Успіх видавничої справи: маркетинг і метафізика

https://starylev.com.ua/news/uspih-vydavnychoyi-spravy-marketyng-i-metafizyka

3.     ЩО ТАКЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ І ДО ЧОГО ТУТ КІТ ШРЕДІНГЕРА: https://marketer.ua/ua/marketing-strategy-and-schrodinger-s-cat/

2. Навести приклади видавництв до питання 2.2

Джерела для практичної ілюстраці 2 питання

1.     10 правил книжкового маркетингу від Дани Павличко [Електронний ресурс] Режим доступу http://www.barabooka.com.ua/10-pravil-knizhkovogo-marketingu-vid-dani-pavlichko/

2.     Мельничук В. «Гравці є, немає гри»: чим ділилися видавці у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/news/gravci-ye-nemaye-gri-chim-dililisya-vidavci-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

3.     Котвіцька К.Книжковий маркетинг: лікбез для видавців-початківців http://www.chytomo.com/news/knizhkovij-marketing-likbez-dlya-vidavciv-pochatkivciv

4.     Котвіцька К. Книжкові маркетингові стратегії: український досвід http://www.chytomo.com/news/knizhkovi-marketingovi-strategiii-ukraiinskij-dosvid

5.     Кролевецька І. Як комерціалізувати видання: теорія і практика від Артема Літвінця http://www.chytomo.com/master-class/yak-komercializuvati-vidannya-teoriya-i-praktika-vid-artema-litvincya

6.     Герасименко О. Міжнародні книжкові проекти: варіанти співпраці http://www.chytomo.com/master-class/mizhnarodni-knizhkovi-proekti-varianti-spivpraci

 

7.     Хемій М. 10 помилок у просуванні культурних проектів та як їх уникати http://www.chytomo.com/news/10-pomilok-u-prosuvanni-kulturnix-proektiv-ta-yak-iix-unikati

8.     Берверха С. Юрій Ткач: Треба бути і перекладачем, і промоутером http://www.chytomo.com/master-class/yurij-tkach-treba-buti-i-perekladachem-i-promouterom

9.     Котвіцька К.  Чим ділилися експерти у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/master-class/chim-dililisya-eksperti-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

 

10.                       Мочарник І. Микола Шейко: Український книжковий ринок довго не поповнювався новими силами http://www.chytomo.com/news/mikola-shejko-ukraiinskij-knizhkovij-rinok-dovgo-ne-popovnyuvavsya-novimi-silami

 Відсутнім на парі підготувати презентаці до теорії


Previous activity
Практичне 2
Next activity
Практичне 3
Data retention summary
Get the mobile app