Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

            • archive

            • Промоція у світовому медіапросторі

            • Медіавиробництво 2 курс (Микитів Галина Володимир...

            • Редакторсько-видавнича діяльність (Горбенко Інна ...

            • Риторичні основи журналістики

            • Атестаційний екзамен

            • Вибіркова. Основи академічного письма.

            • Видавнича діяльність у сфері реклами та ПР

            • Видавнича справа та редагування

            • Видавничі стандарти

            • Візуальна комунікація в інтернет-мережі

            • Вступ до спеціальності "Редакторсько-видавнича дія...

            • Маркетингові стратегії видавничої діяльності

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1

                • ФайлПрактичне 1

                • Завданнязавдання до плану 1

                • ФайлПрактичне 2

                • Завданнязавдання до плану 2

                • ФайлПрактичне 3

                • Завданнязавдання до плану 3

                • ТестТест 1

                • ФайлЛекція 1. Теоретичні аспекти видавничого маркетингу

                • ФайлЛекція Корпоративна ідентичність видавництва

              • Змістовий модуль 2

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Лекції

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Маркетингові стратегії видавничої діяльності

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра видавничої справи та редагування
  6. Маркетингові стратегії видавничої діяльності
  7. Змістовий модуль 1
  8. завдання до плану 2

завдання до плану 2

Умови завершення
Початок приймання: понеділок 12 лютого 2024 00:00 AM

Практичні завдання:

1. Спроєктувати власне видавництво (назва, цільова аудиторія, тип видавничої продукції), накреслити основні напрями маркетингової видавничої стратегії.

Література:

1.     Сосєдко К. КНИЖКОВІ ВИДАННЯ ВИДАВНИЦТВА «РАНОК»

ЯК СКЛАДНИК ЙОГО МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ

https://intcom.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/127/104

2.     Успіх видавничої справи: маркетинг і метафізика

https://starylev.com.ua/news/uspih-vydavnychoyi-spravy-marketyng-i-metafizyka

3.     ЩО ТАКЕ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ І ДО ЧОГО ТУТ КІТ ШРЕДІНГЕРА: https://marketer.ua/ua/marketing-strategy-and-schrodinger-s-cat/

2. Навести приклади видавництв до питання 2.2

Джерела для практичної ілюстраці 2 питання

1.     10 правил книжкового маркетингу від Дани Павличко [Електронний ресурс] Режим доступу http://www.barabooka.com.ua/10-pravil-knizhkovogo-marketingu-vid-dani-pavlichko/

2.     Мельничук В. «Гравці є, немає гри»: чим ділилися видавці у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/news/gravci-ye-nemaye-gri-chim-dililisya-vidavci-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

3.     Котвіцька К.Книжковий маркетинг: лікбез для видавців-початківців http://www.chytomo.com/news/knizhkovij-marketing-likbez-dlya-vidavciv-pochatkivciv

4.     Котвіцька К. Книжкові маркетингові стратегії: український досвід http://www.chytomo.com/news/knizhkovi-marketingovi-strategiii-ukraiinskij-dosvid

5.     Кролевецька І. Як комерціалізувати видання: теорія і практика від Артема Літвінця http://www.chytomo.com/master-class/yak-komercializuvati-vidannya-teoriya-i-praktika-vid-artema-litvincya

6.     Герасименко О. Міжнародні книжкові проекти: варіанти співпраці http://www.chytomo.com/master-class/mizhnarodni-knizhkovi-proekti-varianti-spivpraci

 

7.     Хемій М. 10 помилок у просуванні культурних проектів та як їх уникати http://www.chytomo.com/news/10-pomilok-u-prosuvanni-kulturnix-proektiv-ta-yak-iix-unikati

8.     Берверха С. Юрій Ткач: Треба бути і перекладачем, і промоутером http://www.chytomo.com/master-class/yurij-tkach-treba-buti-i-perekladachem-i-promouterom

9.     Котвіцька К.  Чим ділилися експерти у Школі книжкового бізнесу http://www.chytomo.com/master-class/chim-dililisya-eksperti-u-shkoli-knizhkovogo-biznesu

 

10.                       Мочарник І. Микола Шейко: Український книжковий ринок довго не поповнювався новими силами http://www.chytomo.com/news/mikola-shejko-ukraiinskij-knizhkovij-rinok-dovgo-ne-popovnyuvavsya-novimi-silami

 Відсутнім на парі підготувати презентаці до теорії


Попередня секція
Практичне 2
Наступна секція
Практичне 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток