Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі соціального педагога

              • Загальне

              • Маеріали лекцій

              • Пракичні заняття

                • ЗавданняПрактична робота 1.

                • ЗавданняТеоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»

                • ЗавданняПрактична робота 2

                • ЗавданняПрактична робота 3

                • ЗавданняПрактине заняття 4

                • ЗавданняПрактичне заняття 5

                • ЗавданняПрактичне заняття 6

                • ЗавданняМагія дієслів

                • ТестМодульний контроль 1

                • ТестМодульний контроль 2

              • ПІдсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Ігрові технології у роботі соціального педагога

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі соціального педагога
  7. Пракичні заняття
  8. Практична робота 2

Практична робота 2

Умови завершення

Робота в підгрупах
1)      Отримати шляхом жеребкування завдання з віком та особливостями розвитку клієнта/клієнтів
2)      Спираючись на матеріали лекції побудувати конспект заняття з використанням ігрових технології
3)      Презентувати конспект заняття та аргументувати вибір ігрових технологій та їх розташування у «сценарії» заняття.

  • Оцінювання:

  • Постановка мети та завдань заняття – 1 бал;
  • Підбір відповідних завдань і ігрових технологій для реалізації поставлених завдань – 2 бали;
  • Наявність структурних елементів заняття та їх правильна послідовність – 1 бал.

Альтернативне завдання для студентів індивідуальної/заочної форми навчання:

Виконується те саме завдання, але індивідуально


Попередня секція
Теоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»
Наступна секція
Практична робота 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток