Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

                • ЗавданняЛекція 1

                • ЗавданняЛекція 2

                • ЗавданняЛекція 3

                • ЗавданняЛекція 4

                • ЗавданняЛекція 5

                • ТестТести до модуля 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Скрінінг-діагностика здоров’я

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 1
  8. Лекція 2

Лекція 2

Умови завершення

Тема методи оцінки Фізичного здоров'я

Мета: усвідомити значення фізичного здоров’я, фізичної культури в профілактиці
розвитку гіподинамічного синдрому; з’ясувати необхідний рівень фізичного
навантаження, його критерії, добову норму рухової активності дітей різного
віку

1.1. Дати визначення фізичного здоров’я, фізичної культури.
1.2. Пояснити поняття «Фізичне здоров’я».
1.3. Визначити залежність фізичного здоров’я, від умов життя в суспільстві.
1.4. Механізми дії руху на розвиток організму і збереження здоров’я підлітків
1.5. Схематично представити та пояснити класифікацію рухової активності, фізичних вправ.
1.6. Поясни основні складові здорового способу життя.

Завдання:

  1. Провести діагностику індивідуального здоров’я і дати самооцінку рівня фізичного розвитку (лабораторна робота 2)
  2. Ознайомитись з методом самоконтролю й самооцінки рівня фізичного розвитку для оцінювання рівня розвитку ознак рухової справності, а також удосконалення цих ознаки в онтогенетичному розвитку людини та у зв`язку з процесами акселерації (за Л.Денисюком) (лабораторна робота 3).
  3. Підібрати фізичні вправи для покращення рівня фізичного здоров'я (лабораторна робота 4)
  • Діагностика та моніторинг здоровя .pdf Діагностика та моніторинг здоровя .pdf
    13 вересня 2025, 00:52 AM
  • Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc
    14 вересня 2024, 00:12 AM
Попередня секція
Лекція 1
Наступна секція
Лекція 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток