Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

                • ЗавданняЛекція 1

                • ЗавданняЛекція 2

                • ЗавданняЛекція 3

                • ЗавданняЛекція 4

                • ЗавданняЛекція 5

                • ТестТести до модуля 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Скрінінг-діагностика здоров’я

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 1
  8. Лекція 3

Лекція 3

Умови завершення

Соматичне здоров’я як складова фізичного здоров’я.
Поняття про серцево-судинну систему, будову, функції хвороби, лікування
Мета: закріпити і узагальнити знання про соматичне здоров’я як складову
фізичного здоров’я. https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1244737/mod_assign/intro/%D0%9E%D0%B1%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%A1%D0%A1%D0%A1..ppt

Завдання :

1.Визначити поняття про гіпертонію, гіпотонію, ревматизм, хвороби серця.

2. Дати оцінку функціонального стану серцево-судинної системи;

Визначити частоту серцевих скорочень (пульс)

watch

Визначити  артеріальний тиск
watch

Визначити  адаптаційний потенціал ССС (стор. 12 навчального посібника "НАУКИ ПРО ЗДОРОВ’Я)

3. Перерахувати загальні принципи зниження  серцево-судинного ризику https://health-ua.com/article/5076-sumarnij-sertcevosudinnij-rizik

  • НАУКА ПРО ЗДОРОВ’Я.pdf НАУКА ПРО ЗДОРОВ’Я.pdf
    20 вересня 2024, 22:59 PM
Попередня секція
Лекція 2
Наступна секція
Лекція 4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток