Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

                • AssignmentЛекція 1

                • AssignmentЛекція 2

                • AssignmentЛекція 3

                • AssignmentЛекція 4

                • AssignmentЛекція 5

                • QuizТести до модуля 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Скрінінг-діагностика здоров’я

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 1
  8. Лекція 2

Лекція 2

Completion requirements

Тема методи оцінки Фізичного здоров'я

Мета: усвідомити значення фізичного здоров’я, фізичної культури в профілактиці
розвитку гіподинамічного синдрому; з’ясувати необхідний рівень фізичного
навантаження, його критерії, добову норму рухової активності дітей різного
віку

1.1. Дати визначення фізичного здоров’я, фізичної культури.
1.2. Пояснити поняття «Фізичне здоров’я».
1.3. Визначити залежність фізичного здоров’я, від умов життя в суспільстві.
1.4. Механізми дії руху на розвиток організму і збереження здоров’я підлітків
1.5. Схематично представити та пояснити класифікацію рухової активності, фізичних вправ.
1.6. Поясни основні складові здорового способу життя.

Завдання:

  1. Провести діагностику індивідуального здоров’я і дати самооцінку рівня фізичного розвитку (лабораторна робота 2)
  2. Ознайомитись з методом самоконтролю й самооцінки рівня фізичного розвитку для оцінювання рівня розвитку ознак рухової справності, а також удосконалення цих ознаки в онтогенетичному розвитку людини та у зв`язку з процесами акселерації (за Л.Денисюком) (лабораторна робота 3).
  3. Підібрати фізичні вправи для покращення рівня фізичного здоров'я (лабораторна робота 4)
  • Діагностика та моніторинг здоровя .pdf Діагностика та моніторинг здоровя .pdf
    13 September 2025, 12:52 AM
  • Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc
    14 September 2024, 12:12 AM
Previous activity
Лекція 1
Next activity
Лекція 3
Data retention summary
Get the mobile app