Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

                • TareaЛекція 1

                • TareaЛекція 2

                • TareaЛекція 3

                • TareaЛекція 4

                • TareaЛекція 5

                • CuestionarioТести до модуля 1

              • Розділ 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Скрінінг-діагностика здоров’я

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 1
  8. Лекція 2

Лекція 2

Requisitos de finalización

Тема методи оцінки Фізичного здоров'я

Мета: усвідомити значення фізичного здоров’я, фізичної культури в профілактиці
розвитку гіподинамічного синдрому; з’ясувати необхідний рівень фізичного
навантаження, його критерії, добову норму рухової активності дітей різного
віку

1.1. Дати визначення фізичного здоров’я, фізичної культури.
1.2. Пояснити поняття «Фізичне здоров’я».
1.3. Визначити залежність фізичного здоров’я, від умов життя в суспільстві.
1.4. Механізми дії руху на розвиток організму і збереження здоров’я підлітків
1.5. Схематично представити та пояснити класифікацію рухової активності, фізичних вправ.
1.6. Поясни основні складові здорового способу життя.

Завдання:

  1. Провести діагностику індивідуального здоров’я і дати самооцінку рівня фізичного розвитку (лабораторна робота 2)
  2. Ознайомитись з методом самоконтролю й самооцінки рівня фізичного розвитку для оцінювання рівня розвитку ознак рухової справності, а також удосконалення цих ознаки в онтогенетичному розвитку людини та у зв`язку з процесами акселерації (за Л.Денисюком) (лабораторна робота 3).
  3. Підібрати фізичні вправи для покращення рівня фізичного здоров'я (лабораторна робота 4)
  • Діагностика та моніторинг здоровя .pdf Діагностика та моніторинг здоровя .pdf
    13 de septiembre de 2025, 00:52
  • Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc Методи інтегральної оцінки фізичного здоров’я.doc
    14 de septiembre de 2024, 00:12
Actividad previa
Лекція 1
Próxima actividad
Лекція 3
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles