Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • ЗавданняЛекція 6

                • ЗавданняЛекція 7

                • ЗавданняЛекція 8

                • ЗавданняЛекція 9

                • ЗавданняЛекція 10

                • ТестТести до модуля 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Скрінінг-діагностика здоров’я

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 2
  8. Лекція 6

Лекція 6

Умови завершення

Діагностика рівня здоров'я за прямими показниками 

 1. Оцінка енергопотенціалу. 

2. Фактори, що вливають на фізичний розвиток людини. 

3. Вимоги та правила при дослідженні фізичного розвитку.

 4. Постава. Загальна характеристика правильної постави. 

5. Антропометрія. 

6. Функціональні проби.

Посібник, стор. 25

https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1254518/mod_assign/intro/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf

Завдання :

  1. Визначити свій біологічний вік https://studfile.net/preview/5580725/page:10/#21
  2. Провести оцінку функціональних дихальних проб https://mycrossfitkp.blogspot.com/2020/05/blog-post.html3.
  3. Провести аналіз отриманих результатів, зробити висновки
  • Методичка_диагностика2019.pdf Методичка_диагностика2019.pdf
    11 жовтня 2024, 23:27 PM
Попередня секція
Тести до модуля 1
Наступна секція
Лекція 7
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток