Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Аквафітнес

            • Теорія і методика рухової активності

            • Скрінінг-діагностика здоров’я

              • Скрінінг-діагностика здоров'я

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • ЗаданиеЛекція 6

                • ЗаданиеЛекція 7

                • ЗаданиеЛекція 8

                • ЗаданиеЛекція 9

                • ЗаданиеЛекція 10

                • ТестТести до модуля 2

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Скрінінг-діагностика здоров’я

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Скрінінг-діагностика здоров’я
  7. Розділ 2
  8. Лекція 6

Лекція 6

Требуемые условия завершения

Діагностика рівня здоров'я за прямими показниками 

 1. Оцінка енергопотенціалу. 

2. Фактори, що вливають на фізичний розвиток людини. 

3. Вимоги та правила при дослідженні фізичного розвитку.

 4. Постава. Загальна характеристика правильної постави. 

5. Антропометрія. 

6. Функціональні проби.

Посібник, стор. 25

https://moodle.znu.edu.ua/pluginfile.php/1254518/mod_assign/intro/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F.pdf

Завдання :

  1. Визначити свій біологічний вік https://studfile.net/preview/5580725/page:10/#21
  2. Провести оцінку функціональних дихальних проб https://mycrossfitkp.blogspot.com/2020/05/blog-post.html3.
  3. Провести аналіз отриманих результатів, зробити висновки
  • Методичка_диагностика2019.pdf Методичка_диагностика2019.pdf
    11 октября 2024, 23:27
Предыдущий акт. элемент
Тести до модуля 1
Следующий акт. элемент
Лекція 7
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение