Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Література і суспільство: гендерні проекції

              • General

              • Форум

              • Модуль 1. Фемінність і маскулінність як ґендерні к...

              • Модуль 2. Літературні проєкції гендерного дискурсу.

                • CarpetaПрактичне заняття 1.

                • CarpetaПрактичне заняття 2.

                • CarpetaПрактичне заняття 3.

                • CarpetaПрактичне заняття 4.

                • CarpetaПрактичне заняття 5.

                • TareaПрактичне заняття 1.

                • TareaПрактичне заняття 2.

                • TareaПрактичне заняття 3.

                • TareaПрактичне заняття 4.

                • TareaПрактичне заняття 5.

              • Самостійна робота

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

              • Формальна / Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Література і суспільство: гендерні проекції

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Вибір дисциплін Colapsar Expandir
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Література і суспільство: гендерні проекції
  7. Модуль 2. Літературні проєкції гендерного дискурсу.
  8. Практичне заняття 4.

Практичне заняття 4.

Requisitos de finalización

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 4

Поетика, гендерні моделі й наративні стратегії в прозі Наталки Сняданко

План

1. Стильові домінанти та поетика прози.

2. Жанрові та наративні моделі.

3. Гендерні образи й фемінний дискурс у творах Сняданко

4. Образ Вільгельма фон Габсбурга та проблема ідентичності.

5. Мовні, психологічні й символічні аспекти прози

6. Повісті «Чебрець в молоці» і «Комашина тарзанка» як приклади інтимного психологізму.

 

Завдання:

Обрати один текст і виконати аналіз за такою моделлю:

1.             Наративна стратегія (який тип оповіді, кому належить голос, як подається жіноча перспектива).

2.             Образність і деталь (що має символічне значення).

3.             Гендерний аспект (як репрезентована жіноча суб’єктність).

4.             Психологічні маркери (вразливість, іронія, травма, тілесність).

 

Питання для самоконтролю:

1.             Які головні стильові домінанти виокремлює Я. Голобородько у творчості Сняданко?

2.             У чому полягає гендерна специфіка образів у «Охайних прописах…»?

3.             Які наративні прийоми визначають структуру «Комашиної тарзанки»?

4.             Як сенсорика й запахові асоціації формують психологізм у прозі (за Авксентьєвою)?

5.             Який тип жіночої суб’єктності формує авторка в «Колекції пристрастей…»?

 

Література:

Авксентьєва Г. А., Павлюк Н. Л. Запахові асоціації у романах І. Роздобудько та Н. Сняданко. Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. 2009. Вип. 20. С. 7–9.

Голобородько Я. Дескрипція натур-нескінченності: проза Наталки Сняданко. Слово і час. 2011. № 1. С. 63–72.

Голобородько Я. Субісторії Наталки Сняданко: між безмежністю і безкінечністю. Українська література в загальноосвітній школі. 2014. № 11. С. 6–10.

Голобородько Я. Ю. Наталка Сняданко — майстриня культивованої деталі. Вивчаємо українську мову та літературу. 2013. № 28. С. 38–39.

Гончаренко І. Повість «Колекція пристрастей, або Пригоди молодої українки» Н. Сняданко: проблема жанрової дефініції. Молода наука 2012. Запоріжжя. Т. 5. С. 197–200.

Катранич Т. Жіночі образи роману «Охайні прописи ерцгерцога Вільгельма» Н. Сняданко: гендерний аспект. Молода наука 2018. Запоріжжя. Т. 2. С. 38–39.

Катранич Т. Наративна стратегія повісті «Комашина тарзанка» Н. Сняданко. Молода наука 2019. Запоріжжя. Т. 2. С. 26–27.

Катранич Т. С. Модель ідеальних стосунків у повістях «Комашина тарзанка» та «Гербарій коханців» Н. Сняданко. Українська література в просторі культури і цивілізації. Запоріжжя. 2019. С. 45–47.

Катранич Т. С. Образ Вільгельма фон Габсбурга в романі Н. Сняданко «Охайні прописи ерцгерцога Вільгельма»: толерантність як світоглядна перспектива. Українська література в просторі культури і цивілізації. Запоріжжя. 2018. С. 36–38.

Катранич Т. С. Роман Н. Сняданко «Охайні прописи ерцгерцога Вільгельма»: на перехресті ідентичностей. Література й історія. Матеріали конференції. Запоріжжя. 2018. С. 75.

Коцарев О. За інноваційність форми і ламання стереотипів: Наталка Сняданко — лауреат Літературної премії ім. Джозефа Конрада. День. 20 грудня 2011. № 232. С. 2.

Продан Ю. С. Фемінний дискурс у повісті Наталки Сняданко «Колекція пристрастей, або Пригоди молодої українки». Вивчаємо українську мову та літературу. 2020. № 4–6. С. 92–95.

Скорина Л. Огляд сучасної літературної прози. Частина друга: психологічна проза. Наталка Сняданко. С. 18–23.

Actividad previa
Практичне заняття 3.
Próxima actividad
Практичне заняття 5.
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles