Самостійна робота 4
Умови завершення
Початок приймання: понеділок 27 січня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 20 червня 2025 00:00 AM
Написати есе (1–2 стор.) на тему «Методологія створення цифрового бренду: ключові етапи та інструменти».
Підготувати презентацію (5–7 слайдів) з прикладом успішної стратегії цифрового бренду, описавши її етапи та інструменти.
Проаналізувати стратегію сегментації та позиціонування обраного бренду і підготувати аналітичну таблицю з висновками.
Скласти коротку карту унікальної ціннісної пропозиції (UVP) для конкретного цифрового бренду.
Провести онлайн-опитування серед потенційних споживачів щодо сприйняття бренду та підготувати звіт з рекомендаціями для покращення позиціонування.