Практичне заняття 4
Умови завершення
Початок приймання: понеділок 27 січня 2025 00:00 AM
Термін спливає: пʼятницю 20 червня 2025 00:00 AM
Проаналізувати обраний цифровий бренд і визначити його основні складові та взаємозв’язки у стратегії управління.
Скласти карту customer journey (шлях споживача) для конкретного цифрового бренду, визначивши ключові точки взаємодії.
Розробити схему сегментації аудиторії для уявного цифрового бренду, виділивши цільові групи та методи взаємодії з ними.
Провести аналіз цифрових інструментів (соцмережі, CRM, SMM) для побудови бренду та визначити їх ефективність.
Скласти коротку стратегію позиціонування для обраного бренду на основі проведеного аналізу цільової аудиторії та конкурентів.