Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

            • archive

            • Аналіз результатів тестувань в різних галузях

            • Прикладна лінійна алгебра

            • Лінійна алгебра - 1

            • Технології експертного оцінювання в педагогічному...

            • Проєктно-орієнтоване навчання задач з параметрами ...

            • Вибрані питання методики розв’язування геометрични...

            • Практикум із розв’язування задач підвищеної склад...

            • 1 Алгебра та геометрія (комп'ютерні науки) 1 семестр

            • 1 Алгебра та геометрія (прикладна математика) 1 се...

            • Аналітична геометрія -1 (111 Математика)

            • 1 Методика навчання математики в профільній школі

            • Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф...

              • Викладач - Стєганцева Поліна Георгіївна, професор ...

              • Змістовий модуль 1. Освітнє значення математичних ...

                • ФайлЛекція 1. Компетентнісний підхід. Складові математ...

                • ФайлПрактичне заняття 1

                • ФайлЛекція 2. Математична задача як засіб набуття мате...

                • ФайлПрактичне заняття 2

                • ЗавданняІндивідуальне завдання 1. Освітнє значення математ...

              • Змістовий модуль 2. Практичне значення математични...

              • Змістовий модуль 3. Значення математичних задач в ...

              • Змістовий модуль 4. Деякі загальні та специфічні м...

              • Підсумковий модуль

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної математики
  6. Роль задач у формуванні компетентностей учнів проф...
  7. Змістовий модуль 1. Освітнє значення математичних ...
  8. Індивідуальне завдання 1. Освітнє значення математ...

Індивідуальне завдання 1. Освітнє значення математичних задач (20 б.)

Умови завершення
  • Індивідуальне завдання 1.pdf Індивідуальне завдання 1.pdf
    25 вересня 2025, 08:43 AM
Попередня секція
Практичне заняття 2
Наступна секція
Лекція 3 Практична направленість навчання як одна з головних ідей НУШ.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток