Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

              • Вітаємо на сайті вибіркового курсу "Колір і пошуко...

              • Модуль 1. Колір як природний, культурний і мистець...

              • Тема 1. Вступ до теорії кольору. Фізіологія сприйн...

              • Тема 2. Основні аспекти взаємозв’язку кольору і пр...

              • Тема 3. Колір як виразний засіб мистецтва

              • Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (т...

              • Тема 4.Колір у навчанні, вихованні та розвитку. Ін...

              • Тема 6. Колір у STEAM-освіті молодших школярів

                • ФайлЛекція 6

                • ФайлПрезентація до лекції 6

                • ФайлПрезентація до лекції 6_2

                • ФайлSTEM-освіта в початковій школі

                • ФайлНУШ: Дидактичні основи STREAMосвіти в початковій ...

                • URL (веб-посилання)Відео. Дослід із кольорами

                • ЗавданняПрактичне заняття 6

                • ТестЕкспрес-контроль №6

              • Проєкт «Інноваційні стратегії використання кольору...

              • ЗАЛІК

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів
  7. Тема 6. Колір у STEAM-освіті молодших школярів
  8. Практичне заняття 6

Практичне заняття 6

Умови завершення

Створити дизайнерську композицію із доступних предметів (іграшки, канцелярія, побутові предмети, природні матеріали) з акцентом на кольори: врахувати гармонію, контрасти та колірні акценти; продумати композиційне розташування предметів. Дати назву композиції, яка відображає її концепцію та кольорову ідею.

Написати коротке есе (3–5 речень) про створений образ, пояснивши: використані кольори; емоційний та символічний ефект; ідею та задум композиції. Розмістити фото композиції та текст есе на дошці Padlet для демонстрації результатів групі та обговорення.

Вимоги до роботи: композиція має бути завершеною, естетично привабливою та функціонально зрозумілою; кольори мають бути використані свідомо: передавати емоційний, символічний або художній ефект; назва має відображати основну ідею композиції; есе має бути логічним, чітким, з описом кольорового рішення та задуму; фото має бути якісним, чітко показувати композицію, розміщене на Padlet.

Попередня секція
Відео. Дослід із кольорами
Наступна секція
Експрес-контроль №6
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток