Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

              • Вітаємо на сайті вибіркового курсу "Колір і пошуко...

              • Модуль 1. Колір як природний, культурний і мистець...

              • Тема 1. Вступ до теорії кольору. Фізіологія сприйн...

              • Тема 2. Основні аспекти взаємозв’язку кольору і пр...

              • Тема 3. Колір як виразний засіб мистецтва

              • Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (т...

              • Тема 4.Колір у навчанні, вихованні та розвитку. Ін...

              • Тема 6. Колір у STEAM-освіті молодших школярів

              • Проєкт «Інноваційні стратегії використання кольору...

              • ЗАЛІК

                • FileПитання до заліку

                • AssignmentТворче завдання

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів
  7. ЗАЛІК
  8. Творче завдання

Творче завдання

Completion requirements

Творча залікова робота з курсу: "Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів початкової школи"

Зміст роботи:

  1. Тема роботи: Виберіть одну з тем, яка стосується ролі кольору в навчанні молодших школярів або пошуково-дослідницької діяльності з використанням кольору.

  2. Вступ:

    • Обґрунтуйте актуальність обраної теми.
    • Вкажіть мету і завдання роботи.
    • Окресліть основні аспекти ролі кольору в пошуковій діяльності молодших школярів.
  3. Теоретична частина:

    • Описати базові принципи кольору та його використання в освіті, зокрема вплив на пізнавальну активність та розвиток творчого мислення.
    • Розглянути теорію кольору та її зв'язок з психологією сприйняття молодших школярів.
    • Зазначити науково-методичні підходи до використання кольору у STEAM-освіті або пошуково-дослідницькій діяльності.
  4. Практична частина:

    • Розробка освітнього завдання або проекту для учнів початкової школи, яке залучає кольори у дослідницькій діяльності. Наприклад:
      • Проведення простого експерименту з кольорами.
      • Інтеграція кольору у проекти з природознавства, математики або мистецтва.
      • Створення творчих проектів, де колір є центральним елементом (наприклад, кольорові композиції або ігри).
    • Розробіть дидактичні матеріали або наочні посібники для виконання завдання.
  5. Методичні рекомендації:

    • Пояснити, як використовувати розроблені завдання для розвитку пізнавальних та творчих навичок учнів.
    • Надати рекомендації вчителям щодо організації пошуково-дослідницької діяльності з залученням кольору.
  6. Висновки:

    • Підсумуйте, наскільки важливо використовувати колір у навчанні та як він сприяє розвитку творчого мислення у молодших школярів.
    • Поясніть практичну цінність розробленого завдання.

Вимоги до оформлення:

  1. Обсяг роботи: 10-15 сторінок тексту (без врахування додатків).

  2. Форматування:

    • Шрифт: Times New Roman, 14 кегль.
    • Інтервал: 1.5.
    • Поля: стандартні (2.5 см з кожної сторони).
    • Нумерація сторінок: з правого нижнього кута.
    • Заголовки розділів — жирний шрифт.
  3. Структура:

    • Титульна сторінка з вказаними темою, ПІБ студента, викладача та датою.
    • Зміст із переліком розділів та сторінок.
    • Основний текст (вступ, теоретична, практична частини, висновки).
    • Список використаних джерел (література, методичні матеріали).
    • Додатки (якщо є наочні матеріали або зразки завдань).
  4. Оцінювання:

    • Повнота та глибина розкриття теми.
    • Якість розробленого практичного завдання.
    • Обґрунтованість методичних рекомендацій.
    • Дотримання вимог до оформлення.

Максимальна оцінка — 20 балів.


Previous activity
Питання до заліку
Data retention summary
Get the mobile app