Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • General

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

                • ArchivoЛекція 1. Освітній дизайн як інноваційний напрям у...

                • CuestionarioЕкспрес-контроль 1

                • TareaПрактичне заняття 1

                • ArchivoЛекція 2. Освітній простір і середовище ЗДО: сучас...

                • CuestionarioЕкспрес-контроль 2

                • TareaПрактичне заняття 2

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...
  8. Практичне заняття 2

Практичне заняття 2

Requisitos de finalización

1.  Розробити кейс із прикладами та лайфхаками організації освітнього простору в закладі дошкільної освіти за одним із напрямів (на вибір): ігрова кімната; куточок природи; сенсорна локація; куточок творчості; локація для відпочинку; театральний куточок тощо. Вимоги до кейсу: Форма виконання – презентація (PowerPoint, Canva або Google Slides).

Обсяг – 4 слайди:титульний слайд – назва кейсу, автор (студент), група; два слайди - візуалізація (фото, схема, ілюстрація) + коротке пояснення; слайд 4 – лайфхаки та пропозиції з удосконалення простору (з опорою на принципи освітнього дизайну: дитиноцентризм, інтеграція, доступність, гнучкість).

2. Презентувати розроблені кейси в групі (3–4 хв).

Груповий аналіз кейсу: чеклист для аналізу -сильні сторони; слабкі сторони; пропозиції / ідеї вдосконалення.

Критерії оцінювання: 

5 балів – завдання виконане повністю: презентація містить усі 4 слайди, відповідає вимогам; приклади освітнього простору обґрунтовані, візуалізація якісна та доречна; пояснення стисли, але змістовні; лайфхаки креативні, пов’язані з принципами освітнього дизайну; презентація чітка й структурована; виступ тримається в межах 3–4 хв; студент активно бере участь у груповому аналізі.

4 бали – завдання в основному виконане: презентація містить усі 4 слайди, але є дрібні недоліки (наприклад, поверхневі пояснення або не повністю відображені принципи освітнього дизайну); візуалізація присутня, але менш вдала; виступ дещо виходить за час або недостатньо енергійний; участь у груповому аналізі часткова.

3 бали – завдання виконане частково: відсутні окремі елементи (наприклад, слабкий блок лайфхаків чи неповна візуалізація); пояснення поверхові; презентація малоструктурована; виступ коротший/довший за час, з труднощами в поданні; участь у груповому аналізі мінімальна.

2 бали – значні недоліки: презентація неповна (3 слайди замість 4 або слабке наповнення); приклади простору формальні, без обґрунтування; візуалізація нечітка/невідповідна; лайфхаки відсутні або не пов’язані з принципами освітнього дизайну; виступ несистемний; участь у груповій роботі мінімальна.

1 бал – завдання формально виконане: презентація містить лише титульний слайд і один змістовний; відсутні пояснення та якісні візуалізації; лайфхаки не подані; виступ відсутній або не по суті; участь у груповому аналізі відсутня.

0 балів – завдання не виконане або виконане не за темою.

Actividad previa
Експрес-контроль 2
Próxima actividad
Лекція 3. Методи, засоби та інструменти освітнього дизайну
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles