Практичне заняття 2
1. Розробити кейс із прикладами та лайфхаками організації освітнього простору в закладі дошкільної освіти за одним із напрямів (на вибір): ігрова кімната; куточок природи; сенсорна локація; куточок творчості; локація для відпочинку; театральний куточок тощо. Вимоги до кейсу: Форма виконання – презентація (PowerPoint, Canva або Google Slides).
Обсяг – 4 слайди:титульний слайд – назва кейсу, автор (студент), група; два слайди - візуалізація (фото, схема, ілюстрація) + коротке пояснення; слайд 4 – лайфхаки та пропозиції з удосконалення простору (з опорою на принципи освітнього дизайну: дитиноцентризм, інтеграція, доступність, гнучкість).
2. Презентувати розроблені кейси в групі (3–4 хв).
Груповий аналіз кейсу: чеклист для аналізу -сильні сторони; слабкі сторони; пропозиції / ідеї вдосконалення.
Критерії оцінювання:
5 балів – завдання виконане повністю: презентація містить усі 4 слайди, відповідає вимогам; приклади освітнього простору обґрунтовані, візуалізація якісна та доречна; пояснення стисли, але змістовні; лайфхаки креативні, пов’язані з принципами освітнього дизайну; презентація чітка й структурована; виступ тримається в межах 3–4 хв; студент активно бере участь у груповому аналізі.
4 бали – завдання в основному виконане: презентація містить усі 4 слайди, але є дрібні недоліки (наприклад, поверхневі пояснення або не повністю відображені принципи освітнього дизайну); візуалізація присутня, але менш вдала; виступ дещо виходить за час або недостатньо енергійний; участь у груповому аналізі часткова.
3 бали – завдання виконане частково: відсутні окремі елементи (наприклад, слабкий блок лайфхаків чи неповна візуалізація); пояснення поверхові; презентація малоструктурована; виступ коротший/довший за час, з труднощами в поданні; участь у груповому аналізі мінімальна.
2 бали – значні недоліки: презентація неповна (3 слайди замість 4 або слабке наповнення); приклади простору формальні, без обґрунтування; візуалізація нечітка/невідповідна; лайфхаки відсутні або не пов’язані з принципами освітнього дизайну; виступ несистемний; участь у груповій роботі мінімальна.
1 бал – завдання формально виконане: презентація містить лише титульний слайд і один змістовний; відсутні пояснення та якісні візуалізації; лайфхаки не подані; виступ відсутній або не по суті; участь у груповому аналізі відсутня.
0 балів – завдання не виконане або виконане не за темою.