Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні засади...

              • Змістовий модуль 2. Технології освітнього дизайну ...

              • Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...

                • СторінкаЛекція 5. Цифровий освітній простір у закладі дошк...

                • ТестЕкспрес-контроль №5

                • ЗавданняПрактичне заняття 5

                • СторінкаЛекція 6. Організація взаємодії з батьками у цифро...

                • ТестЕкспрес-контроль №6

                • ЗавданняПрактичне заняття №6

              • Проєкт

              • Залік

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіт ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Освітній дизайн сучасного закладу дошкільної освіти
  7. Змістовий модуль 3. Освітній дизайн у форматі дист...
  8. Практичне заняття 5

Практичне заняття 5

Умови завершення

1. Аналіз сайту ЗДО (за вибором): Обрати сайт закладу дошкільної освіти. Оцінити його ефективність за наступними критеріями: доступність інформації для батьків і педагогів; інтерактивність (можливість взаємодії, опитування, форми зворотного зв’язку); візуальна привабливість і структурованість контенту; безпечність (захист персональних даних, дотримання цифрової етики); вікова адекватність (наявність матеріалів для різних вікових груп).

2. Розробка моделі структури сайту ЗДО:

Створити схему структури сайту (карта розділів і підрозділів) із урахуванням: інформаційних потреб батьків та педагогів; представлення освітніх програм і діяльності дітей; інтеграції елементів дистанційного/змішаного навчання. Підготуйте презентацію (3–4 слайди): Титульний слайд: назва кейсу, автор, група. Схема структури сайту. Пояснення до ключових розділів і принципів цифрового дизайну. Переваги запропонованої структури та рекомендації щодо покращення.

5 балів – Завдання виконано повністю; аналіз сайту ґрунтовний, всі критерії оцінки розглянуті; запропонована модель структури сайту логічна, зрозуміла, інтерактивна, адаптована до потреб батьків та педагогів; презентація чітка, візуально приваблива, з поясненням принципів цифрового освітнього дизайну та рекомендацій щодо покращення.

4 бали – Завдання виконано переважно повністю; аналіз сайту розкрито, але не всі критерії оцінки детально опрацьовані; модель структури сайту продумана, але частково недостатньо інтерактивна або адаптована; презентація зрозуміла, з невеликими недоліками в візуальному оформленні або поясненнях.

3 бали – Завдання виконано частково; аналіз сайту обмежений, деякі критерії не враховані; модель структури сайту логічна, але не враховує всі потреби користувачів; презентація подана, але має значні недоліки у візуальному оформленні та поясненнях.

2 бали – Завдання виконано фрагментарно; аналіз сайту поверхневий, більшість критеріїв оцінки не розглянуті; модель структури сайту непродумана, не відображає принципи цифрового освітнього дизайну; презентація незрозуміла або неструктурована.

1 бал – Завдання виконано мінімально; аналіз сайту практично відсутній або некоректний; модель структури сайту формальна, не відповідає вимогам; презентація неінформативна, не містить пояснень.

0 балів – Завдання не виконано; аналіз сайту і розробка моделі відсутні; презентація не підготовлена.

  • ПР5.docx ПР5.docx
    7 вересня 2025, 01:36 AM
Попередня секція
Експрес-контроль №5
Наступна секція
Лекція 6. Організація взаємодії з батьками у цифровому освітньому просторі
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток