Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • General

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

                • FileІдеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності норм...

                • AssignmentПрактичне завдання 1

                • AssignmentПрактичне завдання 2

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(de)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...
  8. Практичне завдання 1

Практичне завдання 1

Completion requirements

Відеоінструкція до завдання

 

1. Ознайомлення з NotebookLM

NotebookLM – це онлайн-інструмент для роботи з текстами, який дозволяє аналізувати джерела, ставити до них запитання та створювати різні формати представлення інформації (ментальні карти, аудіоперекази, відео чи текстові звіти).

  • Посилання на NotebookLM: 👉https://notebooklm.google.com/
  • Більш детальне знайомлення з NotebookLM: 👉 
    watch

Якщо у вас є обліковий запис у Google Account, ви можете використовувати його для входу в NotebookLM.

2. Завдання для студентів

  1. Знайти та обрати джерело (посилання на наукову статтю чи відео на YouTube) краще іноземною мовою за однією з темами розділу "Методологічні основи діагностики дітей з особливими освітніми потребами":

      • виписати ключові слова для пошуку (наприклад "принципи", "діагностика", "діти з особливими освітніми потребами")
      • перекласти пошукові слова (наприклад, через Google Translate) на потрібну мову
      • зайти в Google Scholar або YouTube та ввести пошукові слова
      • обрати джерело
      • зберегти посилання на джерело або файл для роботи у NotebookLM.
  1. Опрацювати це джерело у NotebookLM:

    • скласти 3 запитання за змістом джерела;

    • перетворити зміст джерела у вибраний формат:

      • ментальна карта,

      • аудіопереказ,

      • коротке відео (опційно, якщо вистачить часу),

      • звіт.

  2. Підготувати звіт про виконану роботу, який має містити:

    • назву та посилання на джерело;

    • 3 запитання за змістом;

    • файл або знімок з екрана ментальної карти / аудіофайл / відео / текстовий звіт (залежно від обраного формату);

    • коротке підсумкове повідомлення:

      • що нового дізналися з цього джерела;

      • що вже знали до опрацювання;

      • що хотіли б вивчити про цю тему в майбутньому.

   

Формат подання виконаної роботи – PDF-документ.

  👉 Шаблон до завдання

Previous activity
Ідеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності нормального та аномального розвитку
Next activity
Практичне завдання 2
Data retention summary
Get the mobile app