Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • Общее

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

                • ФайлІдеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності норм...

                • ЗаданиеПрактичне завдання 1

                • ЗаданиеПрактичне завдання 2

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Требуемые условия завершения
  1. Студенти завантажують у NotebookLM посилання на відео з YouTube:

    • Лекція Селянської О.В. "Загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дітей з ООП" : 👉

      watch

    • Посилання на NotebookLM (вхід за обліковим записом Google) : 👉 https://notebooklm.google.com/

  2. Завдання для студентів:

    • створити в NotebookLM ментальну карту змісту лекції;

    • у цій ментальній карті позначити:

      • загальні закономірності розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

      • специфічні закономірності розвитку (за окремими різними категоріями дітей з особливими освітніми потребами) 

  3. Відповісти (коротко або ні) на 1 на вибір питання відкритого характеру: 👉 

  4. Сформулювати власну позицію з теми лекції у зручному для вас форматі (візуальному чи табличному - нижче приклад у шаблоні ).

Формат подання виконаної роботи

  • PDF-документ, у якому має бути:

    • ментальна карта (знімок з екрана або вставлене зображення);

    • позначені блоки із загальними та специфічними закономірностями розвитку;

    • відповідь на 1 відкрите питання (ментальна карта або таблиця).

👉👉👉Шаблон для виконання завдання

Предыдущий акт. элемент
Практичне завдання 1
Следующий акт. элемент
Практичні завдання 3-4
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение