Salta al contenido principal

Bloques

Salta Navegación

Navegación

  • Área personal

    • Página principal del sitio

    • Páginas del sitio

      • Mis cursos

      • Marcas

      • ArchivoІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForoНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • CarpetaНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • ArchivoПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ArchivoСистема оцінки курсу

      • EncuestaОцінка якості курсу

    • Mis cursos

    • Cursos

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Діагностика дитини з особливими освітніми потребами

              • General

              • Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...

                • ArchivoІдеї Г.Я. Трошина про загальні закономірності норм...

                • TareaПрактичне завдання 1

                • TareaПрактичне завдання 2

              • Розділ 2. Медичне вивчення в системі комплексної д...

              • Розділ 3. Психолого-педагогічне вивчення в системі...

              • Розділ 4. Особливості вивчення дітей з ООП на різн...

              • Розділ 5. Методичний практикум діагностики дітей з...

              • Розділ 6. Логопедична діагностика в системі компле...

              • Підсумкове оцінювання

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Cerrar
    Selector de búsqueda de entrada
  • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Entrar

Діагностика дитини з особливими освітніми потребам ...

Cerrar
Selector de búsqueda de entrada
  1. Inicio
  2. Cursos
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Діагностика дитини з особливими освітніми потребами
  7. Розділ 1. Теоретико-методологичні основи психолого...
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Requisitos de finalización
  1. Студенти завантажують у NotebookLM посилання на відео з YouTube:

    • Лекція Селянської О.В. "Загальні та специфічні закономірності психічного розвитку дітей з ООП" : 👉

      watch

    • Посилання на NotebookLM (вхід за обліковим записом Google) : 👉 https://notebooklm.google.com/

  2. Завдання для студентів:

    • створити в NotebookLM ментальну карту змісту лекції;

    • у цій ментальній карті позначити:

      • загальні закономірності розвитку дітей з особливими освітніми потребами;

      • специфічні закономірності розвитку (за окремими різними категоріями дітей з особливими освітніми потребами) 

  3. Відповісти (коротко або ні) на 1 на вибір питання відкритого характеру: 👉 

  4. Сформулювати власну позицію з теми лекції у зручному для вас форматі (візуальному чи табличному - нижче приклад у шаблоні ).

Формат подання виконаної роботи

  • PDF-документ, у якому має бути:

    • ментальна карта (знімок з екрана або вставлене зображення);

    • позначені блоки із загальними та специфічними закономірностями розвитку;

    • відповідь на 1 відкрите питання (ментальна карта або таблиця).

👉👉👉Шаблон для виконання завдання

Actividad previa
Практичне завдання 1
Próxima actividad
Практичні завдання 3-4
Resumen de retención de datos
Descargar la app para dispositivos móviles