Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії

              • Загальне

              • І. Загальні закономірності писемного мовлення

                • ЗавданняЗавдання на парі 1

                • Інтерактивний контентПрактичне завдання 1

                • ЗавданняЗавдання на парі 2

                • Інтерактивний контентПрактичне завдання 2

                • СторінкаТерміни та поняття до лекції 2

                • ЗавданняПрактичне завдання 3

                • ЗавданняПрактичне завдання 4

                • СторінкаТвердження до статей

              • ІІ. Дислексія

              • ІІІ. Дисграфія

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Логопедична методика корекції дислексії та дисграф ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логопедична методика корекції дислексії та дисграфії
  7. І. Загальні закономірності писемного мовлення
  8. Завдання на парі 2

Завдання на парі 2

Умови завершення

ема: Передумови формування навичок письма. «Шкільна зрілість»

Завдання для роботи в підгрупах

  1. Оберіть підгрупою один зошит/посібник/тренажер з підготовки дитини до письма у школі.

  2. Проаналізуйте його зміст за критеріями «шкільної зрілості».


Елементи «шкільної зрілості» (орієнтир для аналізу)

✅ Загальна готовність: достатній рівень фізичного, психічного, мовленнєвого, інтелектуального розвитку.

✅ Компоненти готовності:

  • Мовленнєва – звукова система, лексико-граматичний рівень; фонематичні функції; мовно-слухова пам’ять, увага, контроль.

  • Зорові функції – зорово-просторове сприймання/уявлення; аналіз/синтез; пам’ять, увага, контроль.

  • Орієнтування в просторі – симультанне сприймання; рухи очей; вестибулярний та кінестетичний внесок.

  • Навичка символізації – символічна гра; малювання → графічний символізм → оволодіння графемами.

  • Графомоторика і зорово-моторна координація – провідна роль ока з 6–8 років; поетапна автоматизація.

  • Дрібна моторика – точність, сила, тонус; вплив ліворукості на плавність/автоматизованість.

  • Пам’ять і увага – обсяг, стійкість; у 6 років — 10–15 хв продуктивної діяльності; обсяг ≈ 3 об’єкти.

  • Мислення – операціональні компоненти: симультанно-сукцесивний аналіз і синтез, порівняння, узагальнення, класифікація.

  • Контроль і самоконтроль – еталон, порівняння, пошук і виправлення помилки; типові труднощі — «недоводження дії».


3. Визначте у своїй підгрупі:

  • які саме елементи у зошиті представлені добре;

  • які компоненти не охоплені або подані поверхнево;

  • чи є завдання, які можна віднести до кількох компонентів одночасно.


4. Сформулюйте рекомендації:

  • які завдання варто додати;

  • як урізноманітнити вправи;

  • що змінити для кращої відповідності вимогам «шкільної зрілості».

Шаблон для роботи https://docs.google.com/document/d/1IzrFTPlYNjU31cQ_C7IWhTQSmgSNp_W4dD-G4_XHKQI/copy

  • Федієнко-Ми готуємось до школи.pdf Федієнко-Ми готуємось до школи.pdf
    11 вересня 2025, 12:27 PM
Попередня секція
Практичне завдання 1
Наступна секція
Практичне завдання 2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток