Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Роль імпровізації в публічному виступі

              • Идентификатор конференции: 901 918 8255 Код досту...

              • Змістовий модуль 1. Основи імпровізації в діловій ...

              • Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...

                • ФайлТема 4

                • ФайлТема 5

                • ФайлНейролінгвістичне програмування

                • ФайлТімбілдінг

                • ЗавданняПРАКТИКУМ №3

                • ЗавданняПРАКТИКУМ №4

                • ТестТест до модулю 2

                • ФайлДо виступу готовий!

                • ФайлІнтерактивна розминка_ФАКТУАЛЬНЕ ІНТЕРВ'Ю

              • Підсумковиий контроль

              • Майстерня ритора

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Роль імпровізації в публічному виступі

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Роль імпровізації в публічному виступі
  7. Змістовий модуль 2. Практичне застосування імпрові...
  8. ПРАКТИКУМ №3

ПРАКТИКУМ №3

Умови завершення

Практикум №3

Практичний кейс для сторітеллінгу

Створення короткої історії для відеоблогу, застосовуючи імпровізацію та риторичні прийоми, запис її на відео (1-2 хвилини)

https://mors.in.ua/people/283-pronyzlyvi-opovidannya-z-6-sliv.html

 

Максимальна кількість балів – 10. При цьому оцінюється правильність,  повнота і комунікативна/риторична творчість виконаного практикуму: виконано правильно, повністю, творчо (10−9 балів); містить незначні неточності, але не позбавлено творчого підходу до виконання (8−7 балів), не в повному обсязі, стереотипно, але принципово правильно (6−4 бали), виконано неправильно із суттєвими помилками, номінально, або неповністю (3−1 бали)

  • Розказування добрих історій.pdf Розказування добрих історій.pdf
    15 вересня 2025, 00:37 AM
Попередня секція
Тімбілдінг
Наступна секція
ПРАКТИКУМ №4
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток